تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی رایگان + تلفنی (100% رایگان)

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اگر به مشاوره حقوقی نیاز دارید، اما نمی توانید جهت اخذ مشاوره هزینه ای پرداخت کنید، منابعی مانند موسسات حقوقی وجود دارند که به صورت رایگان این خدمات را ارائه می دهند. آنها می دانند بسیاری از مردم از حقوق قانونی خود مطلع نیستند و ممکن است از لحاظ مالی نیز شرایط اخذ وکیل را نداشته باشند فلذا از طریق ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنها سعی در آگاه ساختن آنها از حق و حقوق خود دارند.

چرا به مشاوره حقوقی نیاز داریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشیم. ممکن است لازم باشد حقوق و تعهدات خود را در رابطه با یک موقعیت خاص درک کنیم، یا ممکن است برای حل یک مشکل قانونی به کمک نیاز داشته باشیم. همه ما به طور معمول با حضور در جامعه و داشتن ارتباط با دیگران، یک سری مسئولیت های حقوقی و تعهدات را به عهده می گیریم ولی همه ما از لحاظ قانونی به این مسائل واقف نیستیم، حضور وکیل برای آگاه ساختن ما از حق و حقوق خود همچنین وظایف ما در قبال دیگران امری ضروری است.

برخی از دلایل رایجی که مردم به دنبال مشاوره حقوقی هستند عبارتند از:

– مسائل مربوط به قانون خانواده، مانند طلاق، حضانت فرزند و نفقه، اجرت المثل ، تمکین و … ؛

– مسائل مربوط به ملک ، از جمله وصیت نامه و امانت ، انحصار وراثت ، خرید و فروش ملک و … ؛

– صدمات ناشی از تصادف و اخذ دیه و غرامت ؛

– مشکلات با همسایگان، مانند مزاحمت های صوتی یا اختلافات مرزی یا نگهداری حیوانات خانگی که موجب آزار همسایگان شود؛

– مسائل بانکی ، از جمله مشکلات کالاهای خریداری شده به صورت آنلاین و دزدی اینترنتی از حساب بانکی و … ؛

– اختلافات مسکن و اجاره.

آیا امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان در تهران وجود دارد؟

راه های مختلفی برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان در تهران وجود دارد. بهترین راه برای پیدا کردن این موضوع این است که با موسسات حقوقی محلی یا دفتر وکیل تماس بگیرید. بسیاری از موسسات حقوقی نیز مشاوره اولیه رایگان را ارائه می دهند، بنابراین بهتر است با چند نفر تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما در حل مشکل تان کمک کنند. علاوه بر این، تعدادی کلینیک حرفه ای در تهران فعال هستند که می توانند مشاوره و کمک حقوقی رایگان ارائه دهند.

اگر برای یافتن وکیل به کمک نیاز دارید، می توانید با دفتر حقوقی تهران وکیل تماس گرفته و درخواست کمک و راهنمایی حقوقی داشته باشید. آنها به افراد کم درآمد، کمک حقوقی رایگان ارائه می کند. هم اکنون با شماره های 09371135833 و 09371135179 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره حقوقی رایگان یکی از خدمات ناب موسسه تهران وکیل است از آنجا که اکثر مشاوران حقوقی صرفا یکی دو دقیقه مشاوره میدهند و بعد از درخواست وجه میکنند ما این اطمینان را به موکلین عزیز میدهیم که یک مشاوره حقوقی رایگان به معنای واقعی را در خدمتشون باشیم البته انجام مشاوره حقوقی تخصصی مشخصا دارای هزینه است چون وکیل محترم راهکار عملی حل مشکل موکل را ارائه مینماید ولی مشاوره حقوقی 100 درصد رایگان را در تهران وکیل میتوانید به صورت تلفنی داشته باشید بدون اینکه استرس یا نگرانی بابت پرداخت هزینه داشته باشید. ما این تضمین را در تهران وکیل بشما میدهیم که بهترین مشاوره حقوقی را به صورت آنلاین از تهران وکیل خواهید گرفت. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان

بهترین مشاور حقوقی رایگان

اغلب موسسات و وکلا مشاوره حقوقی رایگان به افراد میدهند اما چطور باید تشخیص داد بهترین مشاور حقوقی چه کسی است؟ در ادامه به برخی از این معیار ها می پردازیم.

بهترین مشاور حقوقی دانش کافی و تخصصی در این زمینه را دارد و قضاوت های نابه جا نمیکند، او فردی است که کاملا واقع بینانه شانس موفقیت شما در پرونده بررسی میکند و تمام سعی خود را میکند که بهترین راه حل ممکن را به شما ارائه دهد،همچنین است که او باید فردی با تجربه زیاد باشد و با رویه قضایی و آیین دادرسی آشنایی کامل را داشته باشد تا مانع از اشتباه و اتلاف وقت و هزینهای گزاف شود.بسیاری از موسسه ها از افراد ناکارآمد و تازه وارد برای مشاوره دادن استفاده میکنند،از نکات مهمی که هنگام مشاوره گرفتن باید در نظر داشت سابقه حقوقی فرد است. موسسه تهران وکیل با داشتن سابقه ی 20 ساله، همواره اعتبار و کیفیت خدمات خود را به مخاطبان خود ثابت کرده است.

روش های دریافت مشاوره حقوقی رایگان

همانطور که گفته شد شما به سه روش میتوانید اقدام به دریافت مشاوره کنید

1. مشاوره تلفنی رایگان در ساعات اداری با موسسه به شماره تلفن های :
09371135179

09100911179

2.مشاوره در واتس آپ که در ساعات غیر اداری میتوانید از آن استفاده کنید، که به صورت آیکون واتس آپ در گوشه پایین سمت راست سایت قرار دارد.

3.دریافت مشاوره از کارشناس حقوقی مربوطه با مطرح کردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ حقوقی سایت .

همچنین باید توجه داشته باشید مشاوره تلفنی شما اگر به صورت سوالی کوتاه باشد رایگان است و در غیر این صورت، حق المشاوره برای شما محاسبه میشود. باید به این موضوع نیز اشاره شود که امکان مشاوره حضوری هم وجود دارد و در صورت نیاز کافی است تا با تماس گرفتن با موسسه حقوقی تهران وکیل وقت مشاوره حضوری خود را تنظم نمایید.

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی رایگان تهران وکیل

1.صرفه جویی در هزینه و زمان

2.تجربه بالای وکلای موسسه

3.ارائه بهترین راه حل ممکن در کوتاه ترین زمان

4.داشتن وکلای متخصص در تمام زمینه ها

5.بررسی پرونده ها در تمامی نقاط تهران(شرق، غرب، شمال و جنوب تهران) و شهر‌های اطراف آن همچنین است که موسسه تهران وکیل در اقدامی خیرخواهانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده که نیاز مردم کشور را بتواند به صورت غیر حضوری برطرف نماید.

6. خدمات نگارشی ؛ یکی دیگر از خدماتی که توسط موسسه تهران وکیل ارائه میشود، خدمات نگارشی است که عبارت اند از: تنظیم قرارداد، لایحه ، دادخواست و غیره است. کافی است تا با موسسه تماس بگیرید تا از شرایط آن به صورت کامل مطلع شوید.

مشاوره حقوقی رایگان شامل چه مواردی می شود؟

همانطور که می دانید هر خدمتی که دریافت می‌کنند در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد به تبع آن دارای هزینه می باشد. معمولاً خدمتی که به رایگان ارائه می شود از طرف دولت انجام می پذیرد یا اینکه برای کسب منافع دیگر ارائه شده است .در سامانه تهران وکیل شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان استفاده کنید اما به شرطی که مورده شما شامل موارد زیر باشد : به هر شخصی فقط یک مشاوره کوتاه داده می‌شود اگر سوال به صورت کتبی در پیج اینستاگرام درج شده اما پاسخ دریافت نکرده‌اید سوال به صورت تلفن پاسخ داده خواهد شد چنانچه عنوان شود سوال حقوقی دارم اما کوتاه است و یا اینکه قصد اعلام پرونده داشته باشید وکلا به سوال شما پاسخ می دهند و اگر در خصوص قیمت حق الوکاله سال دارید و یا سایر موارد مشابه به عرفاً مشاوره حقوقی محسوب نمی‌شود و رایگان خواهد بود پس چنانچه مشاور حقوقی شما کوتاه و ضروری نیست و مستلزم ارائه توضیحات توسط وکیل است می‌توانید از طریق بخش مشاوره حقوقی تلفنی هزینه مشاوره حقوقی را پرداخت کنید تا قادر باشید از وکلای مجرب خانم و آقا سامانه حقوقی تهران وکیل مشاور حقوقی اخذ کنید

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان در تهران وکیل

اساسا بهتر است در هر موضوع با وکیل پایه یک دادگستری و افراد متخصص همان حوزه مشاوره داشته باشید وگرنه یک مشاور اشتباه ممکن است باعث شود مسیر طولانی را طی کنید و گاهاً هزینه دیگران را تحمیل شوید که در صورت مشاوره با وکیل کاربلد و حاذق می‌شود جلوی چنین ضرری را گرفت. در موسسه تهران وکیل ابتدا موضوع مشاوره از شما پرسیده می شود‌ سپس به وکیل متخصص فیلترهای مختلف را گذرانیده و برای آن موضوع قرار داده شده است وصل می شوید و مشاوره می گیرید . در صورت نیاز به مشاهده مدارک شما در صورتی که شرایط حضور نداشته باشید جهت ارسال مستندات به واتساپ با شما هماهنگ می شویم و در صورت عدم رضایت می توانید مشاور را تغییر دهید.

مشاوره حقوقی رایگان بهتر است یا غیر رایگان؟

موسسات حقوقی و دفاتر وکالت راه های استفاده از مشاوره حقوقی رایگان را در طرق مختلف در اختیار موکلین قرار می دهند تا هر فرد به فراخور شرایط خود بتواند به راحتی از این خدمات استفاده کند.
مشاوره حقوقی رایگان یکی از موفق ترین و پر مخاطب ترین خدمات موسسه حقوقی تهران وکیل می باشد این به صورت مشاوره تلفنی که به راحتی از طریق تلفن به شخص مشاور داده می‌شود و هزینه جز هزینه تلفن در بر نداشته و رایگان می باشد مشاوره حقوقی آنلاین راه دیگری که می‌توان از طریق آن به طور رایگان مشاوره حقوقی را در سریعترین زمان دریافت نمود. مشاوره حقوقی آنلاین معمولاً در پلتفرم های پیام رسان نظیر واتساپ و تلگرام اینستاگرام و سایت می باشد این روش جز هزینه اینترنت معمولاً هزینه دیگری ندارد البته باید توجه داشته که مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی نهایتاً تا چند دقیقه با پرسیدن چند سوال ساده رایگان هستند و بررسی دقیق پرونده یا تفسیر آرای محاسبه ارث یا دیه و یا بررسی اوراق پرونده و تنظیم اوراق قضایی شامل هزینه می باشد.

انواع خدمات مشاوره رایگان در تهران وکیل

برای بسیاری از کسانی که به دنبال خدمات حقوقی هستند که انتخاب مطمئن‌تر و مقرون به صرفه تر محسوب می شود به دلیل اینکه از گروهی از وکلا و کارشناسان حقوقی ، تخصص و تجربیات مختلف تشکیل شده که در هنگام طرح موضوع توسط متقاضی بهره‌مندی از خدمات حقوقی وکیل مشاوره حقوقی و کارشناسی که در موضوع مورد نظر از بیشترین مهارت و تجربه و دانش برخوردار است مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد .
خدمات مشاوره در تهران وکیل شامل :
۱) مسائل سایبری و جرایم رایانه‌ای
۲) امور کیفری
۳) امور بین المللی
۴)وکیل اراضی امور ملکی و امور ثبتی
۵) امور خانواده
۶) ارث و میراث
۷) امور ایرانیان خارج از کشور
۸ )خدمات تنظیم اسناد، لوایح، قرارداد

۹)خدمات داوری و میانجیگری

امروزه با توجه به اینکه در شرکتهای خصوصی و دولتی ، دعاوی مختلفی ممکن است مطرح شود نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل همواره احساس میشود به جهت پیچیدگی و دشواری روابط داخلی و خارجی شرکتها و همچنین اقدامات  پرسنل در شرکتها و لزوم آشنایی با مسائل حقوقی و قوانین و همچنین به روز بودن  شرکت در مسائل قوانین جدید الزام است.

مردم عزیز و هموطنان ما در تهران و در کل ایران می توانند با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موفق به اطلاع از نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی و پرسیدن سوالات خود شده و با مسائل حقوقی و کیفری آشنا شوند. این خدمات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال موسساتی هستند که به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان می پردازند.

 

مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی رایگان

موسسه تهران وکیل یکی از بزرگ‌ترین موسسات حقوقی در سطح شهر تهران است که خدمات مشاوره حقوقی رایگان را با استفاده از چندین خظ تلفن ویژه و از طریق پلتفرم های اجتماعی مانند واتس اپ در اختیار شهروندان محترم در تهران و سایر شهرهای کشور قرار می دهد و شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنید. ما در ادامه در مورد حوزه های متنوعی که خدمات مشاوره حقوقی رایگان در اختیار شهروندان تهرانی و هموطنان محترم در هر جای ایران قرار خواهد گرفت و مزایای استفاده از این مشاوره ها به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید در صورتی که نیازمند استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان هستید بهتر با نحوه ارائه این خدمات به افراد جامعه آشنا شوید و در صورت لزوم با استفاده از کانال های ارتباطی با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید و مسائل حقوقی و مشکلات و سوالات مربوط به پرونده های کیفری و حقوقی را مطرح نمایید.

مشاور حقوقی رایگان توسط چه کسی انجام می شود؟

قبل از این که در مورد مشاوره حقوقی رایگان صحبت کنیم و شما را با اهمیت آن آشنا کنیم بهتر است که مفهوم مشاوره را توضیح داده و بگوییم که مشاور حقوقی کیست و در چه جایی مشغول به ارائه خدمات خود می باشد یا چگونه به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی به مردم در جامعه می پردازد؟ مشاور حقوقی به طور معمول به فردی گفته می شود که توسط موسسات حقوقی به کار گرفته می شود تا به راهنمایی مراجعان بپردازد و مشکلات آن ها را شنیده و بهترین راه را برای دست یافتن به پاسخ آن ها به آن ها بگوید. خدماتی که یک مشاور حقوقی در موسسات حقوقی مانند موسسه تهران وکیل می تواند در اختیار مردم و شهروندان محترم جامعه قرار دهد بسیار متنوع و گسترده می باشد و نیازمند بررسی به طور جداگانه خواهد داشت. ولی در اکثر این موارد مشاور حقوقی همان طور که گفته شد به فردی گفته می شود که دانش کافی در مسائل حقوقی و کیفری داشته باشد و بتواند در موسسات حقوقی به راهنمایی مراجعان و مردم بپردازد.

 در واقع یک مشاور با مشاوره حقوقی رایگان می تواند به شما کمک کند تا در مراحل اولیه دید بهترین در مورد جنبه های کیفری و یا حقوقی مشکلات خود به دست اورید و بهتر بتوانید نسبت به اعطای وکالت و یا پیگیری پرونده های قضایی خود تصمیم بگیرید.

اهمیت خدمات مشاوره حقوقی رایگان

حال که می‌دانید موسسات حقوقی و ثبتی از مشاوران حقوقی برای راهنمایی و پاسخ دادن به سوالات حقوقی مردم استفاده می کنند، شاید برای شما سؤال باشد که چرا موسسات معتبر اقدام به ارائه این خدمات می کنند و برای مثال چرا موسسه تهران وکیل تصمیم گرفته است خدمات مشاوره حقوقی رایگان را در اختیار افراد جامعه در کل ایران قرار دهد؟ یکی از دلایلی که موسساتی مانند موسسه تهران وکیل تلاش کرده است خدمات مشاوره حقوقی رایگان را به طور 24 ساعته و شبانه‌روزی در اختیار مردم قرار دهد در نیاز جامعه به این خدمات است. در واقع این موسسه قصد دارد با براورده کردن نیاز موجود در جامعه و به خصوص در تهران و کرج رضایت شهروندان را در ارائه هر چه بهتر خدمات خود کسب کند.

به طور حتم در صورتی که شما بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موفق به دست یافتن به سوالات حقوقی و یا کیفری خود شوید در آینده نیز از مراجعان و متقاضیان استفاده از خدمات موسسه تهران وکیل خواهید بود و استفاده از خدمات این موسسه را به دیگران نیز پیشنهاد خواهید کرد. به همین دلیل است که این موسسه تلاش خود را برای ارائه خدمات خود از طریق چندین خط ویژه به کار بسته است و آماده است تا مشاوره حقوقی رایگان را از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ و از طریق شماره تلفن های موسسه تهران وکیل در اختیار شما قرار دهد.

مشاوره حقوقی رایگان در کلیه مسائل حقوقی و کیفری

حال که می‌دانید چرا موسسات حقوقی مانند موسسه تهران وکیل به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان می پردازد، باید به این موضوع نیز اشاره شود که این مشاوره ها در چه زمینه هایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خوشبختانه باید بگوییم که مشاوره حقوقی رایگان که توسط موسسه تهران وکیل در اختیار مردم در تهران و کرج و سایر شهرهای ایران قرار می گیرد در کلیه مسائل حقوقی و کیفری و ثبتی می باشد و برای همین است که خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی این موسسه نسبت به خدمات ارائه شده توسط سایر موسسات و یا دفاتر وکالت متمایز می باشد و این امر امکان ارائه هر گونه مشاوره حقوقی رایگان در کلیه مسائل حقوقی، ثبتی و کیفری را به مردم فراهم کرده است.

ما در بخش های بعد در مورد گستره ارائه این خدمات به مردم در تهران، ری و کرج یا سایر بخش های ایران صحبت خواهیم کرد. هم چنین سعی خواهیم نمود تا به انواع مشاوره حقوقی که در زمینه ملک و یا چک و سایر مسائل حقوقی و ثبتی یا کیفری در اختیار مراجعان و متقاضیان قرار خواهد گرفت صحبت کنیم. اما قبل از آن باید بگوییم که امیدواریم خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی موسسه بتواند به مردم در هر جای ایران که در حال زندگی هستند و به خصوص به مردم تهران که بخش اعظمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند کمک کند تا به پاسخ سوالات حقوقی خود برسند.

 مشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان در مورد ملک

پرونده هایی که در ارتباط با ملک و خرید و فروش آن می باشند با توجه به این که ارزش ملک در ایران افزایش یافته است و دعاوی بیشتری در این زمینه مطرح می شود بسیار مهم هستند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم نیازمند خدمات مشاوره حقوقی رایگان برای این گونه پرونده ها به منظور طرح دعاوی در دادگاه هستند. هر یک از پرونده های ملکی می توان عنوان متفاوتی داشته باشد و به همین دلیل روند رسیدگی به آن می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. برای مثال بعضی از پرونده های ملکی در ارتباط با املاکی است که از فرد متوفی به جا مانده است و وراث قصد تقسیم آن را دارند و به مشکل بر خورده اند و یا این که یکی از وراث اقدام به تصاحب ملک و دخل و تصرف در آن نموده است.

در این حالت ممکن است سایر وراث نیاز به مشاوره حقوقی رایگان داشته باشند تا با مباحث حقوقی و یا کیفری در مورد پرونده های ملکی بیشتر آشنا شوند. البته این تنها یک مثال از نیاز افراد به مشاوره حقوقی رایگان برای پرونده های ملکی است و موارد متعدد دیگری را می توان نام برد که یک به عنوان مثال خریدار یک ملک از پرداخت باقی مانده بدهی خود یا کل وجه آن با توجه به قرارداد قبلی امتناع کرده باشد. در این حالت نیز عده ای نیازمند مشاوره حقوقی رایگان هستند تا بهتر با نحوه تشکیل پرونده و پیگیری حقوق خود اشنا شوند. موسسه تهران وکیل آماده است تا در صورت نیاز مشاوره حقوقی رایگان را در این زمینه ها در اختیار شهروندان محترم در تهران و سایر شهرهای کشور قرار دهد.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان چک

مسائل مرتبط با چک با توجه به این که پرونده های مالی که در ارتباط با عدم وصول وجه چک تشکیل می شوند بسیار زیاد هستند برای صاحبان مشاغل و بسیاری از مردم مهم هستند که در این بین ممکن است وجهی را از فرد دیگر طلبکار باشند و در ازای آن چک دریافت نموده باشند.

مشاوره حقوقی رایگان چک می تواند به این افراد کمک کند تا ضمن آشنایی با جنبه های حقوقی و کیفری مربوط به پرونده های قضایی در این مورد بهتر بتوانند در مورد اعطای وکالت و یا پیگیری پرونده های خود در محاکم قضایی تصمیم بگیرند. در صورتی که شما هم به مشاوره حقوقی رایگان چک نیاز داشته باشید می توانید از خدمات موسسه تهران وکیل که به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت استفاده کنید. به طور حتم وکلای موسسه می توانند با مشاوره حقوقی رایگان چک به شما کمک کنند تا هر چه زودتر موفق به اقدام قانونی برای باز پس گیری حقوق خود شوید. البته پرونده های مرتبط با چک ممکن است به دلیل عدم وجود وجه نقد در حساب دارنده چک و نیاز به توقیف دارایی ها و اموال او کمی پیچیده شوند و به همین دلیل است که بهتر است پس از مشاوره حقوقی رایگان با توجه به وجه چک و یا تاریخ آن (هر چه زودتر ضمن تشکیل پرونده) به پیگیری آن در محاکم قضایی بپردازید.

مشاوره حقوقی رایگان برای شرکت ها

یکی از خدمات که موسسه تهران وکیل به طور ویژه در اختیار افراد حقوقی مانند موسسات و شرکت های مختلف قرار می دهد مشاوره حقوقی رایگان در ارتباط با قوانین مرتبط با ثبت شرکت و یا سایر قوانین مرتبط با فعالیت شرکت ها و موسسات مختلف در حوزه های مختلف می باشند که بعضا نیازمند دریافت مجوزهایی از نهادهای ذی‌ربط خواهد بود.

مشاوره حقوقی رایگان در این گونه مسائل می تواند کمک بسیار زیادی به شرکت ها در کلیه مسائل حقوقی و ثبتی مرتبط با شرکت ها بنماید و علاوه بر این در عقد قراردادها نیز بسیار سودمند بوده از به وجود آمدن مشکلات آتی جلوگیری خواهد کرد.

برای همین است که توصیه می کنیم که از این مشاوره حقوقی رایگان به طور کامل استفاده کنید تا بهتر بتوانید با جنبه های حقوقی مسائلی مانند ثبت شرکت و یا اخذ مجوز فعالیت و سایر مسائل مرتبط آشنا شوید. به طور حتم مشاوران حاضر در موسسه تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین مشاوره حقوقی رایگان به شما به کار خواهند بست و شما امکان استفاده از این خدمات را در تهران و کرج یا هر جای ایران خواهید داشت. ما در بخش بعد در ارتباط با این خدمات که در شهرهای مختلف کشور در اختیار مردم قرار خواهند گرفت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

وکیل رایگان تهران

آیا به مشاوره حقوقی نیاز دارید، اما نگران هزینه های بالای مشاوره و یا اخذ وکیل هستید؟ دفتر وکالت ما شما را در مورد نحوه ارتباط با بهترین وکیل رایگان در تهران تحت پوشش قرار خواهد داد. چه به صورت تلفنی و چه آنلاین، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به مشاوره حقوقی خبره دسترسی داشته باشید بدون اینکه از خانه خارج شوید و یا هزینه ای پرداخت کنید. اجازه ندهید محدودیت های مالی شما را از دریافت کمک و پشتیبانی مورد نیاز باز دارد – برای جزئیات به ادامه مطلب بروید!

شماره تلفن وکیل رایگان در تهران

آیا به دنبال شماره تلفن وکیل رایگان در تهران هستید؟ به دفتر حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید و از اخذ مشاوره حقوقی رایگن بهره مند شوید! آنها با سالها تجربه و تخصص یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی هستند که به دنبال مشاوره حقوقی هستند. برای تعیین وقت مشاوره حضوری نیز می توانید به راحتی از طریق تلفن یا آنلاین با آنها در تماس باشید. شماره دفتر تهران وکیل در ‌سایت ذکر شده است، و به راحتی می‌توانید با آنها تماس بگیرید و قرار ملاقاتی را تنظیم کنید.

دفتر حقوقی تهران وکیل به همراه کادر مجرب خود، توجه بی‌نظیر خود را به شما معطوف می‌کند و راهنمایی‌های تخصصی را در طول پرونده به شما ارائه می‌کند. پس چرا صبر کنیم؟ برای دسترسی به برترین وکیل رایگان در تهران و دریافت پشتیبانی حقوقی تضمینی بدون نگرانی از هزینه ، همین حالا تماس بگیرید!

مشاوره حقوقی با وکیل رایگان در تهران

دریافت مشاوره حقوقی تخصصی بسیار مهم است، به خصوص اگر با یک موضوع حقوقی پیچیده سر و کار دارید. اما گاهی اوقات، استخدام وکیل می تواند گران باشد و همه نمی توانند هزینه آن را بپردازند. اینجاست که وکلای ما در تهران وکیل وارد عمل می شوند. با کمک وکلای رایگان در تهران می توانید بدون نگرانی از پرداخت هزینه، مشاوره حقوقی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

هنگام مراجعه برای مشاوره حقوقی از وکیل رایگان در تهران، مهم است که سوالات خود را از قبل آماده کنید تا بتوانید از زمان مشاوره خود نهایت استفاده را ببرید. مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم مربوط به پرونده خود را ارائه کرده و سؤالات خاصی را در مورد نتایج احتمالی و اقدامات مورد نیاز بپرسید.

همچنین شایان ذکر است که اگرچه دریافت مشاوره با یک وکیل رایگان ممکن است مفید باشد، توصیه های آنها در طول پرونده گاها ممکن است همیشه تضمین اخذ رای مطلوب نشود زیرا آنها تنها با توجه به تجربه ای که از پرونده های دیگر دارند، مشاوره لازم را می دهند ولی در نهایت رای،  طبق نظر قاضی و با توجه به مدارک ارائه شده از طرف شما خواهد بود.

مشاوره با یک وکیل رایگان در تهران می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و در عین حال اطلاعات ارزشمندی در مورد وضعیت حقوقی پرونده شما ارائه دهد. فقط به یاد داشته باشید که آماده بیایید و انتظارات خود را مطابق با آن مدیریت کنید.

بهترین وکیل رایگان در تهران

پیدا کردن یک وکیل خوب و قابل اعتماد در تهران می تواند کار سختی باشد، به خصوص اگر به دنبال وکیلی هستید که هزینه ای نداشته باشد. خوشبختانه تعدادی وکلای رایگان در تهران وجود دارند که خدمات خود را به کسانی که توانایی مالی ندارند ارائه می دهند.

جهت آشنایی با این وکلا ، با دفتر حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید. آنها وکیل متخصص با سالها تجربه در زمینه های مختلف حقوقی مانند حقوق جزا، دعاوی مربوط به اداره کار و قرارداد و دعاوی حقوق شهروندی و… به شما معرفی خواهند کرد. آنچه آنها را از سایر وکلای رایگان متمایز می کند تعهد آنان به ارائه مشاوره حقوقی و وکالت با کیفیت بدون پرداخت هیچ هزینه ای است. آنها معتقد اند که همه بدون توجه به وضعیت مالی شان مستحق دسترسی به عدالت هستند.

اگر به کمک حقوقی نیاز دارید اما نمی توانید هزینه های بالایی را که اکثر وکلای تهران مطالبه می کنند، بپردازید مطمئن باشید که تهران وکیل برای کمک به اینجا آمده است. می توانید مستقیماً از طریق شماره دفتر یا به صورت آنلاین از طریق سایت و ایمیل با آنها در ارتباط باشید.

با داشتن وکیل حقوقی در کنارتان، خیالتان راحت است که می دانید پرونده شما توسط یک وکیل مجرب و ماهر رسیدگی می شود که بهترین منافع شما را در دل دارد. پس دریغ نکنید که امروز با او مشورت کنید!

مشاوره حقوقی رایگان تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران دارای چندین میلیون جمعیت است که هر روزه تعداد زیادی از آن ها ممکن است که نیاز به پرسیدن سوالات حقوقی در ارتباط با مسائل حقوقی و کیفری خود داشته باشند و مشاوره حقوقی رایگان برای بسیاری از مردمی که در تهران زندگی می کنند بنا به دلایل متعدد مهم می باشد.

پرونده های مرتبط با چک و یا دعاوی ملکی و هر یک از مسائل حقوقی و کیفری برای طرح و پیگری در محاکم قضایی و دادسراهای تهران نیازمند مشاوره حقوقی رایگان می باشند تا شهروندان بهتر بتوانند با نحوه دست یافتن به نتیجه بهتر در مدت زمان کوتاه تر (در صورت لزوم با دادن وکالت به یک وکیل پایه یک دادگستری) آشنا شوند. در صورتی که شما هم در تهران در حال زندگی هستید و در هر یک از محله های این کلان شهر در شمال، شرق و غرب یا جنوب تهران هستید می توانید از این خدمات استفاده کنید و با مشاوره حقوقی رایگان که توسط موسسه تهران وکیل در اختیار شما قرار می گیرد موفق به پیگیری حقوق خود شوید.

مشاوره حقوقی رایگان در شهرری

شهرری یکی از بخش های تهران است که با قدمت چندین هزار ساله در حال حاضر به بخشی از کلان شهر تهران تبدیل شده است و جمعیت صدها هزار نفری ساکن در این بخش مانند مردم بسیاری از بخش های تهران نیازمند خدمات مشاوره حقوقی رایگان می باشند.

اگر چه موسسه حقوقی تهران وکیل در شهر ری قرار ندارد، اما شما می توانید در صورت نیاز از خدمات این موسسه به صورت حضوری و غیر حضوری استفاده کنید. یکی از این خدمات مشاوره حقوقی رایگان می باشد که مردم شهر ری مانند مردم سایر بخش های تهران امکان استفاده از آن را خواهند داشت. توصیه می کنیم که در صورتی که قصد استفاده از این خدمات را دارید با استفاده از پلتفرم هایی مانند واتساپ که در ادامه به آن اشاره خواهد شد مشاوره حقوقی رایگان و چت با وکلای موسسه را داشته باشید. پس از آن در صورت نیاز امکان مراجعه حضوری به دفتر موسسه برای شما وجود خواهد داشت.

ما در بخش های بعد به امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به مردم کرج نیز صحبت خواهیم کرد و پس از آن نیز به خدماتی که موسسه می تواند در اختیار مردم قم قرار دهد اشاره خواهیم نمود (البته شما در هر یک از شهرهای کشور که در حال زندگی باشید یا در هر بخشی از تهران مانند شمال تهران ، غرب تهران و شرق آن که باشید امکان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه تهران وکیل را خواهید داشت).

 مشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان کرج

برای موسسه تهران وکیل در ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان کرج به دلیل قرار گرفتن آن در نزدیکی تهران از اهمیت ویژه ای برای موسسه برخوردار است و به همین دلیل است که ما این خدمات را در کنار خدمات وکالت با استفاده وکلای پایه یک دادگستری که در استان البرز فعال هستند در اختیار شما قرار می دهیم.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان در کرج می توانید مانند شهروندان تهرانی با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا بهترین مشاوره ها را در کلیه امور ملکی و چک یا سایر مسائل حقوقی و کیفری در اختیار شما قرار دهیم. به طور حتم هدف ما جلب رضایت شهروندان در کرج و تهران با ارائه بهترین مشاوره حقوقی رایگان می باشد و مشاوران حاضر در موسسه در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

هر روزه تعداد بسیار زیادی تماس از شهر کرج و سایر بخش های استان البرز با موسسه گرفته می شود که بسیاری از آن ها با تلاش شبانه‌روزی مشاوران و وکلای موسسه پاسخ داده می شوند و با این کار گره از کار بسیاری از مردم باز می شود.

امیدواریم شما هم در صورتی که در کرج ساکن هستید بتوانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان که توسط موسسه تهران وکیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت بیشترین استفاده را داشته باشید. البته مردم در سایر شهرستان ها نیز می توانند از این خدمات برای مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنند و از جمله می توان به مردم قم و سایر شهرهای مرکزی ایران نام برد.

مشاوره حقوقی رایگان قم

شهر قم به عنوان یکی از شهرهای رو به رشد که به عنوان یک قطب گردشگری مذهبی در کشور شناخته می شود در حال حاضر جمعیت میلیونی دارد و بسیاری از مردم آن به دلیل نزدیکی به تهران به پایتخت رفت و آمد دارند و این رفت و آمدها گاهی به صورت روزانه می باشد.

برای همین برای مشاوره حقوقی رایگان قم یکی از شهرهایی است که موسسه به طور خاص به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به مردم ساکن آن می پردازد و شما هم می توانید در صورت نیاز از این خدمات بیشترین استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره حقوقی رایگان قم و سایر شهرها مانند اصفهان و کلیه بخش هایی که موسسه وکلای فعال در آن ها دارد امکان ارائه مشاوره و قبول وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری از سوی وکلای پایه یک دادگستری وجود خواهد داشت.

اگر چه تمرکز موسسه بر روی کلان شهر تهران است اما با توجه به گستردگی خدماتی که توسط وکلا در سرتاسر کشور در اختیار مردم قرار می گیرد می توان گفت که شما در هر جای کشور که در حال زندگی باشید می توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه تهران وکیل استفاده کنید.

باز هم تاکید می کنیم که این خدمات در کلیه امور حقوقی و ثبتی و پرونده های کیفری در اختیار مردم ایران قرار می گیرد و محدودیتی در ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به افراد حقیقی و حقوقی که می توانند شرکت ها و یا موسسات مالی و غیر مالی باشند وجود ندارد.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ

اگر چه روش های مختلفی برای مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی و 24 ساعته و ارائه خدمات توسط موسسات حقوقی وجود دارد، اما واتساپ به دلیل این که در حال حاضر بیشترین استفاده را در جامعه دارد و بسیاری از مردم از آن برای ارتباط با هم استفاده می کنند بهترین گزینه برای مشاوره حقوقی رایگان به مردم و جامعه می باشد.

به همین دلیل است که موسسه تهران وکیل خدمات مشاوره حقوقی رایگان را با استفاده از واتساپ در اختیار مردم قرار می دهد و شما می توانید برای مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ از آیکون سبز رنگ موجود در وبسایت موسسه تهران وکیل استفاده کنید که به راحتی امکان مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ را برای هر یک از شهروندان در تهران و کرج یا ری و قم یا سایر شهرهای کشور فراهم خواهد کرد.

البته امکان استفاده از تلگرام هم برای مشاوره حقوقی رایگان وجود دارد، اما در حال حاضر بسیاری از موسسات ترجیح می دهند تا از واتساپ برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنند و شما هم برای بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ می توانید از طریق کانال ارتباطی ما که سایت موسسه است و یا از طریق شماره تلفن های موسسه با ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ استفاده کنید.

ما در بخش های بعد در مورد نحوه ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ بیشتر صحبت خواهیم کرد و تاکید خواهیم کرد که خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی خواهد بود و برای همین حتی در ساعات غیر اداری هم امکان استفاده از مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ را خواهید داشت. در نوشتاری دیگر به مشاوره حقوقی از طریق واتساپ و وکیل آنلاین واتس آپ پرداخته شده است که توجه شما را به خواندن آن جلب می نماییم.

نحوه استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ

همان طور که در بالا اشاره شد به راحتی با استفاده از آیکون سبز رنگ واتساپ که برای همه کاربران در شبکه های اجتماعی شناخته شده است در وبسایت موسسه امکان ارتباط با مشاوران ما و دریافت خدمات مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ را خواهید داشت.

این ساده‌ترین راهی است که شما تنها با کلیک بر روی یک آیکون واتساپ می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما در ارتباط باشید و سوالات حقوقی و کیفری خود را در هر زمینه ای که باشد بپرسید. به طور حتم در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را با مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ دریافت خواهید کرد و نگرانی کمتری در مورد مباحث مرتبط با پرونده های خود و یا مسائل حقوقی و کیفری خواهید داشت.

در صورتی که هنوز واتساپ را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نکرده اید می توانید به راحتی و دانلود واتساپ از خدمات مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ بهره‌مند شوید و سوالات حقوقی خود را بپرسید.

توجه داشته باشید که ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ به دلیل توجه بسیار زیاد مردم به این ابزار ارتباط اجتماعی می باشد و ممکن است که در آینده از روش های دیگری به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی به شهروندان محترم پبردازیم و در این صورت اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

مشاوره حقوقی رایگان با پلتفرم های دیگر

تصمیمات ما برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی به جامعه به گونه ای خواهد بود که با توجه به تمایل مردم به استفاده از هر یک از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بهترین پلتفرم را برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی خود انتخاب کنیم.

به همین دلیل ممکن است که در آینده به جای مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی از طریق پلتفرم های دیگر مانند پیام رسان های ایرانی بپردازیم. البته تا زمانی که منع قانونی برای استفاده از واتساپ وجود نداشته باشد به طور حتم مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ می تواند یکی از بهترین روش ها برای ارائه خدمات مشاوره به شهروندان محترم در تهران و سایر بخش های کشور باشد.

اما در هر صورت اگر در آینده تغییری در تمایل مردم به استفاده از یک پلتفرم خاص برای چت آنلاین صورت پذیرد به طور حتم موسسه تهران وکیل نیز به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی خود بر بستر پیام رسان و یا پلتفرم مورد علاقه مردم خواهد نمود تا به ساده‌ترین راه امکان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان را برای آن ها فراهم کند.

 مشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی

یکی از مزایایی که شاید تا به حال متوجه آن شده باشید و در باال نیز چند بار اشاره شد، در ارائه مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته و شبانه‌روزی توسط موسسه تهران وکیل می باشد که با استفاده از چندین مشاور حقوقی و وکیل متخصص در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل است که در صورتی که در طول روز امکان تماس تلفنی (مشاوره حقوقی تلفنی) با موسسه را نداشته باشید در ساعات غیر اداری نیز امکان برخورداری از مشاوره حقوقی رایگان با واتساپ و چت با وکیل متخصص را خواهید داشت و مشاوران حقوقی در موسسه در هر ساعتی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

همان طور که گفته شد موسسه تهران وکیل سعی کرده است مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی خود را در کلیه مسائل حقوقی و کیفری یا ثبتی در اختیار شما قرار دهد و شما به عنوان یک فرد حقیقی و یا حقوقی (شرکت، سازمان، موسسه و …) امکان استفاده از مشاوره حقوقی رایگان شبانه در واتساپ را خواهید داشت.

خدمات ما در این زمینه علاوه بر گستردگی در مسائل حقوقی و کیفری گستردگی جغرافیایی داشته و همان طور که اشاره شد در شهرهای تهران، کرج و سایر شهرهای کشور امکان استفاده از مشاوره حقوقی رایگان شبانه با واتساپ موسسه وجود خواهد داشت. در نوشتاری دیگر وکیل آنلاین 24 ساعته به طور مفصل شرح داده شده است.

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه مربوط به مشاوره هایی است که در ارتباط با قوانین حقوقی و کیفری مطرح می باشد و ممکن است نیاز به تشکیل پرونده برای رسیدگی به آن ها در قوه قضائیه باشد.

با توجه به این که بسیاری از مردم نیازمند مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه در مسائل حقوقی و کیفری باشند و در مراحل اولیه خود آگایی کافی با این مباحث نداشته باشند، ارائه این خدمات به طور رایگان بسیای مهم است و به همین دلیل است که بسیاری به دنبال مشاوره حقوقی رایگان برای دریافت این خدمات هستند.

در واقع قوانین جزا و قوانین کیفری و حقوقی هر یک بخشی از مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه را به خود اختصاص می دهند و برای همین است که می توان گفت در کلیه پرونده هایی که در دادگاه ها و یا دادسراها در حال رسیدگی می باشند ممکن است که هر یک از شاکی و یا متهم یا سایر طرف ها در دعاوی کیفری و حقوقی نیازمند مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه باشند.

با توجه به اهمیت این مشاوره ها موسسه تهران وکیل اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی در این زمینه ها کرده است و شما امکان استفاده از این خدمات را برای کلیه مسائل حقوقی و کیفری مطرح در دادگاه ها و داسراها در جریان رسیدگی به آن ها در قوه قضائیه خواهید داشت.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه تهران وکیل

در این متن اشاره جامعی به کلیه خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی توسط موسسه تهران وکیل شد (که در موضوعات ملکی و یا در ارتباط با چک و مسائل مربوط به ثبت شرکت و عقد قرارداد ممکن است نیازمند استفاده از آن باشید).

به طور حتم گستره مسائلی که مردم در آن ها نیازمند مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی و 24 ساعته هستند بسیار بیشتر از موارد ذکر شده می باشد و برای مثال در مسائل خانوادگی و یا انواع نزاع و درگیری یا … به طور جداگانه قابل بحث می باشند.

موسسه تهران وکیل با توجه به نیاز جامعه تلاش کرده است تا مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته و شبانه‌روزی خود را در اختیار شهروندان محترم در تهران و شهرستان ها قرار دهد و علاوه بر مردم عادی کلیه شرکت ها و موسسات نیز می توانند از این خدمات برای مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنند.

خوشبختانه علاوه بر ساعات اداری که این خدمات به طور جامع با مشاوره حقوقی رایگان تلفنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت می توانید در ساعات غیر اداری نیز از امکان استفاده از مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ برخوردار باشید و سوالات حقوقی خود را با ما مطرح و در اسرع وقت پاسخ آن ها را دریافت نمایید.

شرکتها امور حقوقی خود را به مشاوره حقوقی و یا تیمی از وکیل دادگستری بسپارند و یا اینکه به همکاری و استخدام وکی دادگستری بتواند همواره از مشاوره حقوقی یا وکیل مجرب بهره مند شوند تا در مواجحه شدن با مشکلات راه درست و قانونی و حقوقی برگزیده شود علاوه بر آن در تنظیم عقود و قراردادهای داخلی و خارجی و معرفی شرکتها و همچنین صورت جلسه ها نقش مهمی را مشاوره حقوقی با وکیل ایفا می نماید یکی از این موسسات حقوقی که دارای وکلای مجرب و کار بلد است و دارای مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان است تهران وکیل است که شرکتها برای مسائل حقوقی خود و افراد حقیقی و حقوقی نیز برای برطرف کردن مشکلات خود میتوانند یا به صورت حضوری به آدرس تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام – بعد از خیابان حیدر خانی  طبقه 2 پلاک 578 مراجعه کرده و یا در صورت حضور نداشتن در تهران برای مشاوره حقوقی  تلفنی با شماره 09129353470 تماس حاصل فرمایید . سوالات و مسائل حقوقی خود را به تهران وکیل بسپارید.

مشاوره حقوقی به دلیل اطلاعات کامل به مسائل حقوقی و همچنین قوانین و دستورالعمل های حقوقی و آشنا به مسایل حقوقی و مشکلات حقوقی شرکتها میتوانند راهگشایی خوبی در موارد زیر باشند . مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در تهران و ایران و آنلاین و تلفنی به شرکتها در زمینه ی تهیه و تنظیم قراردادهای داخلی و بین شرکتی و همچنین تنظیم قراردادهای خارجی و بین المللی.

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی

  • مشاوره حقوقی حضوری به شرکتها جهت تنظیم آیین نامه ها و صورت جلسات و تشکیل مجمع در شرکتها
  • مشاوره حقوقی در زمینه ی اختلافات و دعاوی اداری و دعاوی اداره کار و تامین اجتماعی در رابطه با کارگر و پرسنل شرکت شرکت
  • پیگیری در دعاوی اداری و استخدامی و مشاوره حقوقی در زمینه زمینه ی انجام امور مناقصات و مزایدات و سایر امور حقوقی.

لذا انجام مواد فوق نیازمند تخصص و کار آمدی کادر حقوقی سازمان یا شرکت دارد لذا هرچه شرکتی به موسسه قوی تر برای مشاوره دادن چه از نوع حضوری و چه از نوع تلفنی اسنفاده نمایند و از وکلای بهتری بهره مند گردند بهترین بازده را می توانند دریافت نمایند که شما هم وطنان عزیز با مراجعه به تهران وکیل میتوانید از آن بهره مند گردید . در بسیاری از مواقع ، در صورت طرح دعاوی گوناگون به جهت اینکه امور حقوقی شرکتها به درستی و تحت نظارت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل دادگستری انجام شده باشد احتمال موفقیت و پیروزی در پرونده بیشتر خواهد بود .

گروه تهران وکیل مفتخر است با کادری مجرب در کلیه امور حقوقی وکیفری پاسخگوی سوالات و حل مشکلات شما خواهد بود سپردن کار به وکیلی که به کار خود اشراف داشته در رسیدن به حقوق خود تضمینی را به وجود می آورد واز اتلاف وقت و اطاله دادرسی در دادگاه ها جلوگیری نموده اید و این مجموعه افتخار اطلاع رسانی و کمک به شما را خواهد داشت

مشاوره حقوقی رایگانمشاوره حقوقی رایگان

تلفن مشاوره حقوقی با وکیل به صورت رایگان

موکلین و اشخاص حقیقی و حقوقی میتواند از روش های انلاین با دیگر وکلای دادگستری مثل وکلای بازنشسته و قاضی های بازنشسته به صورت مستقیم یا تلفنی مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی و مشاوره آنلاین داشته باشند که این امکان از تهران وکیل برای شما هم وطنان ایجاد شده است. در تهران وکیل مشاوره حقوقی تلفنی رایگان وجود دارد که وقتی که شما نخواهید به صورت مجانی با وکیل دادگستری ارتباط داشته و مشاوره حقوقی دریافت کنید و فراهم باشد شما میتوانید سوال حقوقی خود را در بخش پرسش و پاسخ حقوقی در سایت تهران وکیل قسمت مشاوره حقوقی رایگان آنلاین مطرح نمایید و پس از آن وکلای ما مرتبط بها موضوع شما اقدام به پاسخ گویی به سوالات شما و دادن مشاوره به شما میکنند.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

راه های مختلفی برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین وجود دارد. اولین جایی که باید شروع کنید، جستجوی ساده در گوگل برای «مشاوره حقوقی رایگان» است. با این کار تعدادی از موسسات حقوقی مشخص می گردد که می توانید از آنها سوالات حقوقی خود را بپرسید و ازکمک وکلای متخصص حقوقی آنها بهره مند شوید، از جمله موسسات حقوقی معتبر می توان به تهران وکیل اشاره کرد.

تهران وکیل یکی دیگر از منابع عالی برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان است. این وب سایت انبوهی از اطلاعات در مورد موضوعات مختلف حقوقی را ارائه می دهد که در آن می توانید سوالات خود را مطرح کنید و از کارشناسان پاسخ بگیرید.

 

مشاوره حقوقی 24 ساعته تلفنی رایگان

به دنبال مشاوره حقوقی رایگان هستید؟ شما می توانید مشاوره حقوقی رایگان 24 ساعته را از طریق  تماس با خطوط  داخل سایت دریافت کنید..

مزایای داشتن وکیل در پرونده ها چیست؟

اگر به کمک حقوقی نیاز دارید، داشتن وکیل می تواند بسیار مفید باشد. وکلا می توانند راهنمایی و پشتیبانی مهمی را در طول روند قانونی ارائه دهند و به اطمینان از محافظت از حقوق شما کمک کنند. آنها همچنین می توانند به مذاکره در مورد نتایج مطلوب از جانب شما کمک کنند، مانند کاهش مجازات ها یا صدور مجازات های سبک تر در برخی موارد، یک وکیل حتی ممکن است بتواند اتهامات موکلین خود را به طور کامل رفع کند. اگر در حال حاضر با مشکلات مالی روبرو هستید و هزینه استخدام وکیل برایتان امکان پذیر نباشد اما احساس می‌کنید که به کمک حقوقی وکیل نیاز دارید، می‌توانید با وکلای تهران وکیل تماس بگیرید و مبلغ حق الوکاله را به صورت قسطی پرداخت کنید.

مشاوره حقوقی رایگان تلفنی

زمان های زیادی در زندگی وجود دارد که به مشاوره حقوقی نیاز داریم اما نمی دانیم به کجا مراجعه کنیم! خواه یک سؤال ساده در مورد حق و حقوق شما باشد یا سؤالات پیچیده ترحقوقی، گرفتن کمک حقوقی از مرجع معتبر و قابل اعتماد و مقرون به صرفه می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، تعدادی از موسسات حقوقی وجود دارند که مشاوره حقوقی رایگان یا کم هزینه ارائه می دهند. در این پست ، برخی از بهترین گزینه ها برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان را بررسی خواهیم کرد. چه برای مشکل خاصی به کمک نیاز داشته باشید یا فقط بخواهید در مورد حقوق خود بیشتر بدانید، این موسسات حقوقی  می توانند کمک بسزایی به شما کنند.

وکیل تلفنی رایگان

در تهران می توانید از منابع مختلفی مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. بهترین مکان برای شروع، کانون وکلای ایران است که مشاوره رایگان با وکلا ارائه می دهد. همچنین می توانید از موسسات حقوقی معتبر که به هموطنان کم درآمد خدمات ارائه می دهند، مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. همچنین تعدادی از دفاتر حقوقی خصوصی وجود دارند که مشاوره رایگان به مشتریان بالقوه ارائه می دهند. با سرچ در اینترنت با آنها آشنا شوید و از خدمات مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی آنها بهره مند شوید.

مشاوره رایگان حقوقی

قوه قضائیه شاخه ای از حکومت است که وظیفه تفسیر و اجرای قانون را بر عهده دارد. آنها کسانی هستند که بر برقراری عدالت در جامعه نظارت می کنند و به پرونده های مرتبط رسیدگی می کنند. قوه قضائیه نیز صلاحیت صدور احکام در امور حقوقی را دارد. قوه قضائیه غالباً مستقل از سایر قوا دیده می شود و قرار است در رسیدگی به پرونده ها و صدور احکام بی طرفانه عمل کنند. این بدان معنی است که آنها قرار نیست تحت تأثیر ملاحظات سیاسی یا تعصبات شخصی قرار گیرند

قوه قضائیه بخش مهمی از سیستم حقوقی است و آنها نقش حیاتی در تضمین اجرای عدالت دارند. اگر مشکل حقوقی دارید، بهتر است از وکلای قوه قضائیه مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. آنها ممکن است بتوانند به شما کمک کنند تا حقوق و تعهدات خود را درک کنید و راهنمایی هایی در مورد اقدامات بعدی ارائه دهند.

مهم نیست چه زمانی از روز است، تیم کارشناسان حقوقی ما اینجا هستند تا مشاوره و راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. چه در مورد حقوق خود سؤالی داشته باشید، چه برای درک یک سند حقوقی به کمک نیاز دارید، یا به دنبال مشاوره در مورد نحوه رسیدگی به یک موقعیت دشوار هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهیم تا بتوانید در مواقعی که بیشتر به آنها نیاز دارید پاسخ ها و آرامش خاطر خود را دریافت کنید.

مشاوره رایگان با وکیل

وقتی نوبت به دریافت مشاوره حقوقی می رسد، گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید انتخاب کنید که به دفاتر وکلای حقوقی در سطح شهر بروید، و یا از خدمات حقوقی آنلاین استفاده کنید یا حتی از دوستی که وکیل است بپرسید. با این حال، یکی از بهترین گزینه های موجود، دریافت مشاوره رایگان با یک وکیل پایه یک دادگستری است. دریافت مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری مزایای بسیاری دارد. ابتدا می توانید مشاوره حقوقی حرفه ای را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید. دوم، می توانید پرونده خود را با وکیل در میان بگذارید و نظر آنها را در مورد اینکه چه اقدامی باید انجام دهید را دریافت کنید. در نهایت، وکیل می تواند اطلاعاتی در مورد قانون و نحوه اعمال آن در موقعیت خاص شما با توجه به تجربه ای که کسب کرده است، به شما ارائه دهد

اگر قصد دریافت مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری را دارید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

– مطمئن شوید که وکیلی که با او مشورت می کنید در زمینه حقوقی که پرونده شما به آن مربوط می شود متخصص باشد. به عنوان مثال، اگر مشکلی در قانون خانواده دارید، باید با یک وکیل خانواده مشورت کنید.

– آماده باشید که پرونده خود را به طور مفصل با وکیل در میان بگذارید. این شامل صادق بودن در مورد تمام حقایق پیرامون پرونده شما می شود. هر چه وکیل اطلاعات بیشتری داشته باشد، بهتر می تواند به شما کمک کند.

– در مورد آنچه که از مشاوره می خواهید، شفاف باشید. آیا به دنبال مشاوره حقوقی هستید؟ یا به دنبال شخصی برای وکالت در دادگاه هستید؟ مطمئن شوید که می دانید به دنبال چه نوع مشاوره ای هستید

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

اگر سوال حقوقی دارید، راه های زیادی برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان وجود دارد. می‌توانید از یک دوست وکیل نظر ایشان را بپرسید، در اینترنت برای کسب اطلاعات جستجو کنید، یا از کتابخانه محلی خود دیدن کنید و منابعی را که در دسترس دارند جستجو کنید. همچنین وب سایت های زیادی وجود دارند که مشاوره حقوقی رایگان و پاسخ به سوالات رایج را ارائه می دهند. همچنین می‌توانید اطلاعات مفیدی را در بخش سؤالات و پاسخ وکلا به آنها در برخی از این وب سایت ها بیابید.

اگر پس از انجام تحقیقات خود همچنان سؤالی به جا ماند، می توانید جهت پرسش و پاسخ با یک وکیل تماس بگیرید تا مشاوره دقیق تری دریافت کنید. بسیاری از وکلا مشاوره رایگان ارائه می دهند، بنابراین ارزش آن را دارد که با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید کسی را پیدا کنید که بتواند در مورد مشکل خاص به شما کمک کند و سوالات خود را به صورت رایگان بپرسید.

مشاوره حقوقی رایگان تلفنی

اگر مشکل حقوقی دارید اما نمی توانید از پس هزینه های وکیل برآیید ، هنوز گزینه هایی برای شما وجود دارد. بسیاری از موسسات حقوقی، از جمله تهران وکیل برای مشاوره حقوقی رایگان  از طریق تلفن آماده ارائه هر گونه خدمات حقوقی در زمینه های مختلف می باشد. اگر برای درک حق و حقوق خود یا گزینه های قانونی خود به کمک نیاز دارید، این می تواند منبع خوبی باشد. هنگام تماس برای مشاوره حقوقی رایگان، مطمئن شوید که تمام اطلاعات و مدارک مرتبط در مورد وضعیت خود را آماده داشته باشید. این به وکیل کمک می کند تا مشکل شما را بهتر درک کند و به شما توصیه های دقیق تری بدهد. همچنین آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به دارایی ها، بدهی ها و سایر اطلاعات مرتبط با پرونده خود باشید. وکیل پس از ملاحظه مدارک و سوالاتی که از شما خواهد پرسید با توجه به تجربه ای که دارد بهترین راه را به شما پیشنهاد می دهد و اگر میزان موفقیت در پرونده کم باشد، شما را مطلع می کند.

لازم به ذکر است اگرچه مشاوره حقوقی رایگان می تواند بسیار مفید باشد، اما به خاطر داشته باشید که این فقط ارائه اطلاعات حقوقی و مشاوره ای جهت راهنمایی شما است. وکیل نمی تواند از شما در دادگاه دفاع کند یا اسنادی را از طرف شما ثبت کند. اگر به کمک جامع تری نیاز دارید، ممکن است نیاز به استخدام یک وکیل داشته باشید. گاهی با وجود شانس موفقیت در پرونده و متاسفانه به دلیل عدم آگاهی و داشتن استرس در روز دادگاه و ناتوانی در توضیح صریح موضوع برای قاضی پرونده، افراد با صدور رای مخالف خواسته خود مواجه شده اند. اینجاست که حضور وکیل بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

اگر سوال حقوقی دارید، مهم است که با یک وکیل مشورت کنید تا بهترین پاسخ و راهنمایی را دریافت کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که می توانند با یک وکیل مشاوره رایگان دریافت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وکیل را پیدا کنید که مشاوره رایگان ارائه دهد و یک قرار ملاقات تعیین کند.

در طول مشاوره، حتماً از وکیل در مورد تجربه آنها در خصوص نوع موضوع حقوقی خود سؤال کنید. و اینکه قبلا در زمینه پرونده شما اعلام وکالت کرده اند و تعداد پرونده های موفق آنها در این زمینه را جویا شوید. همچنین باید بپرسید که آنها در شرایط شما چه توصیه ای می کنند. به یاد داشته باشید، شما موظف به استخدام وکیل پس از مشاوره نیستید. اما اگر تصمیم گرفتید وکیل از پرونده شما دفاع کند، مطمئن شوید که همه چیز در خصوص توافقات خود را به صورت مکتوب بنویسید تا در مورد آنچه در مورد آن بحث شد فراموشی و سردرگمی وجود نداشته باشد.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

184 دیدگاه

  • سلام
    من یه پسر ۱۳ ساله هستم پدرم ۴ میلیون حقوق میگیره ۴ بچه داره ولی به همه بچه هاش پول میده بجز من من قصد به عمل کاری ندارم ولی میخواهم بدونم چکار کنم که بهم پول بده برای پسر بزگش پژو خریده وبرای بچه های دیگش گوشی لبتاپ خریده
    برای همشون خرجی می فرسته فقط یه گوشی دارم که با پول مامانم کارگری در دوچرخه سازی به دستم رسیده

    • سلام دوماه اخیر یکی اشباها پولی مبلغ پنج میلیون تومان به حساب همسرم واریز کرده و بعد چهار روز با شماره شخصی با همسرم تماس گرفته که پول کاملا اشتباهی به حساب واریز گردیده ولز تمام اطلاعات مانند نام و شهر سکونت ما با اطلاع بوداز ما درخواست کرد پول رو سریع به حساب برگردانیم و دائما هربار که تماس می‌گرفت یا خودش رو بانکدار یا شخص اشتباه واریز کرده یا حسابدار بانک و یا مدیر بانک معرفی میکرد بنده از ترس کلاه برداری های اخیر واطلاعت کم از شخص خواستار شدم که به شهر من بیان و به بنده امضا مهظری بدهند اما ایشون قبول دار نشدن و شماره کارت دیگری دادند که پول اشتباهی رو برایشان واریز کنیم و به علت اینکه همسرم در آخرای ماه های بار داریشان بودن امکان رفتن به بانک رو نداشتن بعدم به تعطیلات خورد ما تو این فاصله تحقیق کردیم که اگر پول را به حساب که اشتباهی زده برگردانیم مشکلی پیش نمی آید الان که اومدیم اقدام کنیم متوجه این شدیم که شخص ازما شکایت کرده و وکیل گرفته ، ما بخاطر شرایط مالی نامناسب امکان گرفتن وکیل رو نداریم و اون شخص با ما تماس گرفته که تمام هزینه های شکایت و پول وکیلی گرفته را از ما خواهد گرفت

      حالا سوال من اینه که ایشون می‌تونه هزینه وکیلشون رواز ما بگیره یاخیر

  • [quote name=”امیر”]سلام
    من یه پسر ۱۳ ساله هستم پدرم ۴ میلیون حقوق میگیره ۴ بچه داره ولی به همه بچه هاش پول میده بجز من من قصد به عمل کاری ندارم ولی میخواهم بدونم چکار کنم که بهم پول بده برای پسر بزگش پژو خریده وبرای بچه های دیگش گوشی لبتاپ خریده
    برای همشون خرجی می فرسته فقط یه گوشی دارم که با پول مامانم کارگری در دوچرخه سازی به دستم رسیده[/quote]
    سلام وقت بخیر. متاسفانه کاری نمی تونید بکنید. ولی راههای هست تماس بگیرید مفصل توضیح بدیم بهتون.

    • سلام وقت بخیر پدر من فوت شدن در تصادف همسرشان مطالبه مهریه کرده بود از محل دیه چون میگفت پدرتون چیزی ب نامش نیس بعد دادگاه تشکیل شد برای این موضوع اما دیه پدرم را ب ۴ تا بچش تقسیم کردن و ب حساب ها واریز شد با شرکت بیمه ک تماس گرفتیم گفتن از دیه ب خانمش چیزی نرسید بعد خانم مجدد مطالبه مهریه کرده از ماترک متوفی الان ک دیه بهش تعلق نگرفته میتونه از دیه ک ب ماها دادن مهریه اش بگیره چون قبل دیه این زن درخواست کرده بود و مهریه اش اجرا گذاشته بود

      • سلام وقتتون بخیر مهریه همسر از دیه شوهر متوفی قابل وصول است. اما چون تاریخ درخواست مهریه برای بعد از تقسیم ماترک هست اقدامی نمی توانند انجام دهند.

  • سلام
    منشی شوهر من بعد از اینکه همسرم کرونا گرفت و دیگه نتونست م،طب بره شکایت کرد و اداره کار بدون دریلفت دفاعیه در حالی که همسرم در بیمارستان بود او را محکوم به پرداخت ۱۴۰ میلیون کرد . طرف دعوی حکم برای اجرا برد و حساب های همسرم را بستن این حساب ها پول من هم توش بوده ولی مدرکی نداریم چطور میتونیم جلوی اج را را بگیرین

  • [quote name=”فریبا جوکار”]سلام
    منشی شوهر من بعد از اینکه همسرم کرونا گرفت و دیگه نتونست م،طب بره شکایت کرد و اداره کار بدون دریلفت دفاعیه در حالی که همسرم در بیمارستان بود او را محکوم به پرداخت ۱۴۰ میلیون کرد . طرف دعوی حکم برای اجرا برد و حساب های همسرم را بستن این حساب ها پول من هم توش بوده ولی مدرکی نداریم چطور میتونیم جلوی اج را را بگیرین[/quote]
    سلام وقت بخیر. بی زحمت با شماره زیر تماس بگیرید و با وکیل متخصص صحبت کنید. 09100911179

  • سلام آقا وکیل …..
    پدرم وقتی من بچه بودم از دنیا رفته بعدش من ک تنها فرزند مادرم بودم برادر ناتنیم منو (((ب خاطر مولا اموالی ک ب من میرسه )))از مادرم گرفتن و مادرمو از خونه انداختن بیرون مادرم چند ده بار اومده ک منو بگیره ولی اینا کتکش زدن و ندادن مادرم ک از ی شهر دیگه بوده و بی سواد هیچ کاری نتوانسته بکنه ب خاطر این مسئله ب شدت مریض شده و ۲۰ سال فلج شده و دیگه نمیتونه راه بره یعنی ۲۰ ساله از سن سی سالگی اینجوری شده ..و من هم تا بیست سال فک میکردم مادرم از دنیا رفته یعنی اینجوری ب من گفته بودن …مادرمو بعد بیست سال پیدا کردم
    آیا من میتونم از اون برادرم برا اینکه منو از مادرم جدا کرده ومادرمو ب این روز انداخته شکایت کنم ؟؟؟؟؟؟

  • سلام وقت بخیر بنده چندروز پیش معاملع ای انجام دادم برای این معامله چکی را بنام خودم از فروشنده دریافت کرده ام البته چک مال خود فروشنده نبود مال فامیلش بود ومن این چک رو دوروز قبل تاریخش فروختم چون چک بنام من بود برای واگذاری چک پشتش رو امضا زدم طرف چک رو برد بانک بابت عدم تامیین بودجه برگشت زد حالا فقط سوال من از خدمتتون اینه من هم در این مورد مسولیت ذارم یعنی پای منم گیره راهنمایی میخواستم که چیکار کنم ممنون میشم

  • [quote name=”مهدی رضوانی”]سلام وقت بخیر بنده چندروز پیش معاملع ای انجام دادم برای این معامله چکی را بنام خودم از فروشنده دریافت کرده ام البته چک مال خود فروشنده نبود مال فامیلش بود ومن این چک رو دوروز قبل تاریخش فروختم چون چک بنام من بود برای واگذاری چک پشتش رو امضا زدم طرف چک رو برد بانک بابت عدم تامیین بودجه برگشت زد حالا فقط سوال من از خدمتتون اینه من هم در این مورد مسولیت ذارم یعنی پای منم گیره راهنمایی میخواستم که چیکار کنم ممنون میشم[/quote]
    سلام وقت بخیر. اگر شما ظهر نویسی کرده باشید، مشکلی ایجاد نمیکنه.

  • [quote name=”ayoub”]سلام آقا وکیل …..
    پدرم وقتی من بچه بودم از دنیا رفته بعدش من ک تنها فرزند مادرم بودم برادر ناتنیم منو (((ب خاطر مولا اموالی ک ب من میرسه )))از مادرم گرفتن و مادرمو از خونه انداختن بیرون مادرم چند ده بار اومده ک منو بگیره ولی اینا کتکش زدن و ندادن مادرم ک از ی شهر دیگه بوده و بی سواد هیچ کاری نتوانسته بکنه ب خاطر این مسئله ب شدت مریض شده و ۲۰ سال فلج شده و دیگه نمیتونه راه بره یعنی ۲۰ ساله از سن سی سالگی اینجوری شده ..و من هم تا بیست سال فک میکردم مادرم از دنیا رفته یعنی اینجوری ب من گفته بودن …مادرمو بعد بیست سال پیدا کردم
    آیا من میتونم از اون برادرم برا اینکه منو از مادرم جدا کرده ومادرمو ب این روز انداخته شکایت کنم ؟؟؟؟؟؟[/quote]
    سلام وقت بخیر. بابت حضانت نه. اگر ضرب و شتمی انجام شده با اثبات آن میتونید اقامه دعوا کنید.

  • سلام وقتتون بخیر
    یه زمین سال 95 از دو شخصی که شریک بودن و یکیشون مالک خریداری کرده و سند محضری در دفترخانه به اسم بنده انتقال پیدا کرد حالا با گذشته چند سال مالک که به شریک خود اختلاف پیدا کرده
    زمین را قلنامه ای به شخص دیگری فروخته … شکایت هم کرده ایم و ممنون میشم جهت رسیدگی به پرونده راهنماییم کنید.. سند محصری زمین و نقش مختصات زمین را زمینه پرونده کرده هم

  • بنده انتقال یافت حالا با گذشته چند سال مالک قبلی که با شریک خود به اختلاف خورده زمین من را قلنامه ای به شخص دیگری فروخته.. شکایت کردم و سند و مدارک زمین هم زمینه پرونده کردم ممنون میشم راهنمایی کنید که رای به نفع کیست..؟؟

  • سلام. شب شما بخیر. خیلی متشکرم که وقت می‌گذارید برای مشکل من. قراره معامله ای رو به سرانجام برسانیم که من از طرف خریدار فروشنده مناسبی رو برای معامله پیدا کردم که صحبت های اولیه درباره قیمت مورد معامله و مقدار تخفیف ونحوه دریافت وجه معامله و تحویل کالا انجام شده. حالا یکی از دلال ها به من می گوید که زودتر با فروشنده قرار دیدار بگذارید که صحبت نهایی انجام شود و اگر راضی به عقد قرارداد شدند همون لحظه قرارداد می‌بندیم و درصد بروکر هم مشخص میشود و در هنگام اولین پرداخت ما دلال ها درصدمان را میگیریم‌‌. اگر در هنگام دیدار با فروشنده خلاف این امر رفتار کنند و با فروشنده ارتباط برقرار کنند، چه کاری برای جلوگیری از این پیشامد میتوانم انجام دهم؟ بسیار متشکرم

  • [quote name=”سینا”]سلام وقتتون بخیر
    یه زمین سال 95 از دو شخصی که شریک بودن و یکیشون مالک خریداری کرده و سند محضری در دفترخانه به اسم بنده انتقال پیدا کرد حالا با گذشته چند سال مالک که به شریک خود اختلاف پیدا کرده
    زمین را قلنامه ای به شخص دیگری فروخته … شکایت هم کرده ایم و ممنون میشم جهت رسیدگی به پرونده راهنماییم کنید.. سند محصری زمین و نقش مختصات زمین را زمینه پرونده کرده هم[/quote]
    باسلام وقت بخیر جرم از جرایم و مصداق بارز فروش مال غیر میباشد و بایستی علیه شخص مذکور طرح دعوی کیفری مطرح کنید.
    [quote name=”امیر”]سلام
    من یه پسر ۱۳ ساله هستم پدرم ۴ میلیون حقوق میگیره ۴ بچه داره ولی به همه بچه هاش پول میده بجز من من قصد به عمل کاری ندارم ولی میخواهم بدونم چکار کنم که بهم پول بده برای پسر بزگش پژو خریده وبرای بچه های دیگش گوشی لبتاپ خریده
    برای همشون خرجی می فرسته فقط یه گوشی دارم که با پول مامانم کارگری در دوچرخه سازی به دستم رسیده[/quote]
    باسلام وقت بخیر پدر و ولی قهری موظف و ملزم به پرداخت نفقه فرزند میباشد و بایستی نفقه را برای فرزندپسر تا سن 18سال پرداخت نماید و شما بایستی علیه ایشون در دفتر خدمات قضایی دادخواست ترک انفاق مطرح کنید.

  • [quote name=”سینا”]سلام وقتتون بخیر
    یه زمین سال 95 از دو شخصی که شریک بودن و یکیشون مالک خریداری کرده و سند محضری در دفترخانه به اسم بنده انتقال پیدا کرد حالا با گذشته چند سال مالک که به شریک خود اختلاف پیدا کرده
    زمین را قلنامه ای به شخص دیگری فروخته … شکایت هم کرده ایم و ممنون میشم جهت رسیدگی به پرونده راهنماییم کنید.. سند محصری زمین و نقش مختصات زمین را زمینه پرونده کرده هم[/quote]
    باسلام وقت بخیر این موضوع مطروحه مصداق بارز فروش مال غیر میباشد و باتوجه به مدارک موجود بایستی طرح دعوی کیفری مطرح کنید.

  • باعرض سلام و احترام. با شخصی در مورد انجام کاری صحبت کردم. قرارداد رسمی موجود نیست و همه چی مبتنی بر مکالمات تلگرام و واتساپ است. هم اکنون این شخص از پرداخت خق الزحمه من بطور کامل سرباز میزند. آیا برمبنای مکالمات مجازی، امکان پیگیری وجود دارد؟
    باتشکر

  • سلام ایا میشوذ با توجه باینکه رای جعلی و تفلبی یعداز جند روز به نفع من برکشته بی سروصدا از طرف شعبه صادزکننذه پیگیری کنم تا ریشه اصلی پیدا ومجازات شود ! جون تقلب ورجعل طبق نظریه کازشناسان کاملا عمذی یوده و بنده سه پزونذه ذیگر باهمین شخص ذاشتم که باختم از کحا مطمن باشم اونا هم تقلب نیوذه؟؛ جوتکه از اول میدوتستم طرف من اعمال نفوذ میگنه در ذاذگستری یه شهر کوجگ؟ ایا میشود دیگیری کتم وکیل خوب وحیره مغرفی نمایید ممتوتچن

  • [quote name=”مرتضی”]باعرض سلام و احترام. با شخصی در مورد انجام کاری صحبت کردم. قرارداد رسمی موجود نیست و همه چی مبتنی بر مکالمات تلگرام و واتساپ است. هم اکنون این شخص از پرداخت خق الزحمه من بطور کامل سرباز میزند. آیا برمبنای مکالمات مجازی، امکان پیگیری وجود دارد؟
    باتشکر[/quote]
    باسلام وقت بخیر بله امکان پیگیری وجود دارد،بایستی حضوری تشریف بیارید

  • من در کار املاک هستم در تهران .چند ماه پیش شخصی ازم کمک خواست بابت فروش ملکی در شمال کشور از بابت مبلغ ۵۰ تومن بهم داد . الان بعد از گذشت ۵.۶ ماه ازم شکایت کرده پول قرض بوده و من پس نمیدم . آیا میتونه ازم پس بگیره ؟ در صورتی که پول بابت کار بوده

  • سلام و خسته نباشید من ۲۸سال سن دارم و همسرم ۳۰سال دارد و حدود دو سال است که باهم ازدواج کردیم و بعد ازدواج متوجه شدم همسرم فردی عیاش و بی بندو بار بوده و دسته بزن هم دارد چند بار این موضوع را با او مطرح کردم او ابتدا این موضوع را انکار میکرد ولی بعد از مدتی مجبور به افشا حقایق شد من از طرف خانواده ام مورد حمایت قرار نمی گیرم و تاکنون با تمام رفتارهای او ساخته ام اما طی حادثه ای و دعوای لفظی که بین ما اتفاق افتاد با چک و لگد به جون من افتاد و من جنین پسر پنج ماه خود را سقط کرده ام و بنا به تشخیص دکتر احتمال نازایی من خیلی زیاد است من با تمام مشکلات این مرد ساختم اما اون سبب مرگ بچم و نازایی من شده است من میتونم از همسرم شکایت کنم ومی توانم از او طلاق گرفته و دیه جنین و اینکه مسبب نازایی من هست رو بگیرم ممنون میشم پاسخ دهید

  • باسلام خدمت شما همسرم به دلیل مشکلات جنسی که داشته برامن زنی اختیار کرده و این خانم دوم صیغه دایم هستن الان همسر اولم رفتت شکایت کرده ایااینکه میگن ثبت ازدواج دوم محضری نکردن جرمه ایا حقیقت دارد

  • سلام من پدرم مستمری بگیر از اداره جانبازان بود فوت کرده الان به مادر م مستمری میرسه خیلی کمه اگه من هم بگیرم کفاف نمیده چیکار باید کنم

  • سلام وقت بخیر
    من عمویی دارم که فوت شدن و بچه ای ندارن و املاک و دارایی زیادی دارن برای اقدامات گرفتن ارث چه کاری باید در مرحله اول کرد ؟ ضمنا نمیدونم وصیت نامه دارن یا نه و چقدر ملک و املاک به آسمون هست لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنیم

  • با سلام . یه سوال داشتم خدمتتون چند روز پیش در یکی از ایسگاه های پلیس راه ماشین منو متوقف کردن گفتن که حکم توقیف این شماره پلاک اومده در ضمن پلاک ماشین و سند ماشین به نام خودم نیست اما موقع خرید یک قولنامه نوشتیم پیگر که شدم فهمید که صاحب پلاک از طرف قانون شامل جریمه شده و اونم جریمه رو نپرداخته و کلیه اموال ایشون توقیف شدن ایا میتونم از با استفاده از قولنامه و سندو مدارک ماشین که دستمه ماشنو ازاد کنم خواهشن زود تری راهنماییم کنین ممنون

  • سلام و عرض ادب
    خداقوّت
    سوال داشتم ، برای ثبت عقد موقت باید به دفتر ازدواج مراجعه کرد؟ و همچنین آیا در شناسنامه طرفین هم عقد موقت ثبت می شود؟

  • باسلام ، تورخدا بهم کمک کنید هرشب نمی خوابم، وترس دل هره دارم،میترسم سکته کنم، یک ماشین خریدم، قرارشده یک هفته سند بزنه اما الان انتقال نمیدن،من ماشین رو فروختم ،خریدار ازم شکایت کرده، اون دستهای قبلی ک ماشین خریدن بدهکارن ،به کسی که سند دستشه، و کسی ک ماشین رو از من خریده،الزام به سندام کرده، و دارم میرم دادگاه ،من چیکار میتونم بکنم که خیلی زیان دیده نشم و الان کلی مال باخته شدم

  • [quote name=”چنگیز”]سلام و عرض ادب
    خداقوّت
    سوال داشتم ، برای ثبت عقد موقت باید به دفتر ازدواج مراجعه کرد؟ و همچنین آیا در شناسنامه طرفین هم عقد موقت ثبت می شود؟[/quote]
    سلام بله باید برید دفتر ازدواج/ خیر در شناسنامه ثبت نمیشه

  • با سلام و وقت بخیر
    دوست من مبلغ 2 میلیون از کسی به ربا میگیره و دو میلیون سفته میده سال 94، از اون تاریخ تا سال گذشته مبلغ 6 میلیون به طرف داده البت بخشی از اون دستی بوده و سندی نداره، از پارسالم تا الان دیگه پولی بهش نداده و طرف مدعی شده که باید حداقل 4 تومن دیگه بهش بده تا سفته هاشو پس بده، ما با طلبکارش صحبت کردیم که 2ونیم بگیره و شر این قضیه کنده بشه و با اکراه پذیرفت (به دلیل گوشزد کردن اینکه شکایت رباخواری میکنیم) حالا با کمک دوستان براش دو میلیون و نیم جور کردیم و خواستیم بهش بدیم که سفته های ایشونو پس بده اما طرف زد زیر حرفش و میگه 3ونیم . ما چیکار کنیم مال حروم این بنده خدا از خونه زندگی این بیچاره پاک بشه و این قضیه فیصله پیدا کنه ضمنا طرف بسیار مقروض هست و واقعا نمیتونه پول بیشتری بده . ممنونم میشم راهنمایی کنین

  • با سلام استاد حق التدریس که 14 سال سابقه داشته باشد اگر شغلش را از دست بدهد آیا برای سنوات و عیدی و بیمه اش میتواند اعاده شکایت کند؟

  • مجازات دوگرم نیم کیریستال چیست برای مصرف بوده وهیچ گونه سابقه ندارم

  • سلام اگه یکی از وراث بدون اجازه وراث دیگر ملکی را بفروشد و علیه بو علیه بقیه وراث در دادگاهی شهادت بدهد بقیه وراث باید چه کار کنند

  • سلام به علت مراحل طلاق زوجه رفع توقیف همه حسابهای زوج را کرده شوهرطرف کرونا گرفته وتمام حسابها طرف بلوکه شده راهی داره جهت رفع بلوکه حداقل یک حساب جاری.سپاس

    • سلام وقتتون بخیر حسابی که به آن حقوق زوج واریز می شود قابل رفع توقیف است.

  • سلام به علت مراحل طلاق زوجه رفع توقیف همه حسابهای زوج را کرده شوهرطرف کرونا گرفته وتمام حسابها طرف بلوکه شده راهی داره جهت رفع بلوکه حداقل یک حساب جاری.سپاس

  • اگه پدر سر موضوعی دخترش رو کتک بزنه ایا اون دختر حق شکایت دارد یا اینکه اون دختر حق ترک خانه را دارد یا نه

  • سلام من از شخصی ۴پنجره خریدم و الان به من شراکت درسرقت خورده چه کنم

  • سلام وقت بخیر
    سوال داشتم همسرم نظامی بوده در دادگاه نظام ب دلیل اخذ رشوه ب مبلغ ۹۰ میلیون محکوم به ۹ سال حبس و ۹۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۹۰ تومن رد مال شده در حال حاضر بند باز زندانه میخواستم بدونم شاکی خصوصی نداره اون کسی ک ازش رشوه گرفته شده ۴۰ میلیون ضبط دولت کرده و هیچ شکایتی از همسرم نداره چرا باید رد مال ۹۰ میلیون پرداخت کنیم وقتی شاکی وجود نداره ؟

  • با عرض سلام … من بازنشسته سازمان آتش نشانی هستم و مستمری بگیر از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران…سازمان بازنشستگی دو تا از آیتم های حقوقی ما را که کسورات بازنشستگی آن را طی حدودا 5 ساله آخر خدمت از حقوق اینجانب دریافت کرده در بدو بازنشستگی از فیش حقوقی اینجانب حذف کرده و علت آن را خارج بودن از جدول کسورات دریافتی 30 ساله عنوان نموده و اعلام کرده چون 5 سال کسورات دریافت شده حقوق بازنشستگی به این دو آیتم تعلق نمیگیرد و چنانچه تمایل به دریافت حقوق کامل این دو آیتم دارید می‌بایست سازمان آتش نشانی کسورات 25 ساله این دو آیتم را پرداخت کند تا ما نسبت به برقراری حقوق برای شما اقدام کنیم…مسلما از آنجا که من و طیف گسترده ای از همکاران این مشکل را داریم به جهت داشتن بار مالی سازمان آتش نشانی زیر بار مالی آن نخواهد رفت .. سوال من این هستش که آیا قانونی برای بازگرداندن مبالغ دریافتی از این نوع که سازمان بازنشستگی زیر بار پرداخت آن نمیرود موجود هست یا خیر؟که بشود با استناد به آن مبالغ پرداختی را طلب کرد؟ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارم

  • با سلام بزرگواری شما لطف بفرمایید آیا مغازه که سر بگیرد آن را حق کسب و پیشه با سند صلح منابع در سال ۷۰ واگذار شده است آیا هم اکنون به تازگی توسط والدین مالک �‌توانند به نام خود است اداره ثبت اسناد تک برگی بگیرند تشکر

  • س با سلام بابت لایحه تنظیمی ماده دادرسی موضوع سرقفلی مغازه میخواستم ببینم هزینه لایه چقدر میشود تشکر ممنون

  • ا سلام
    نیمی از ثمن معامله ملکی توسط خریدار پرداخت نشده است،آیا اگر تقاضای اعسار وی پذیرفته شود،از پرداخت خسارت تاخیر تادیه نیز معاف میشود؟

  • با عرض سلام … من بازنشسته سازمان آتش نشانی هستم و مستمری بگیر از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران…سازمان بازنشستگی دو تا از آیتم های حقوقی ما را که کسورات بازنشستگی آن را طی حدودا 5 ساله آخر خدمت از حقوق اینجانب دریافت کرده در بدو بازنشستگی از فیش حقوقی اینجانب حذف کرده و علت آن را خارج بودن از جدول کسورات دریافتی 30 ساله عنوان نموده و اعلام کرده چون 5 سال کسورات دریافت شده حقوق بازنشستگی به این دو آیتم تعلق نمیگیرد و چنانچه تمایل به دریافت حقوق کامل این دو آیتم دارید می‌بایست سازمان آتش نشانی کسورات 25 ساله این دو آیتم را پرداخت کند تا ما نسبت به برقراری حقوق برای شما اقدام کنیم…مسلما از آنجا که من و طیف گسترده ای از همکاران این مشکل را داریم به جهت داشتن بار مالی سازمان آتش نشانی زیر بار مالی آن نخواهد رفت .. سوال من این هستش که آیا قانونی برای بازگرداندن مبالغ دریافتی از این نوع که سازمان بازنشستگی زیر بار پرداخت آن نمیرود موجود هست یا خیر؟که بشود با استناد به آن مبالغ پرداختی را طلب کرد؟ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارم

  • [quote name=”سمیه احمدی”]سلام من پدرم مستمری بگیر از اداره جانبازان بود فوت کرده الان به مادر م مستمری میرسه خیلی کمه اگه من هم بگیرم کفاف نمیده چیکار باید کنم[/quote]
    خب تو نگیر

  • با سلام
    پدربزرگم در سال 67 فوت کرده قبل از فوتش 2 ساعت آب قنات و زمین را بین وراث تقسیم نکرده حال که پیگیر شدم ( بنده نوه ارشد پسری هستم) این آب روی باغ شوهر عمه ام بسته می شود ولی خودش هیچ دخالتی در سند تنظیم شده ندارد ماجرا از این قرار است که پدر بزرگم کارگری داشته که بعد از مرگش این کارگر و شوهر عمه ام قولنامه ای تنظیم می کنند که مثلا این ملک را از وراث خریده اند و شخص خریدار کارگر پدربزگم است. ابهامات موجود در معامله به قرار زیر است:
    1. وراث حاضر ( کسانی که ذی نفع نیستند) اقرارنامه غیرمالی تنظیم کردن که مالک فوق را به هیچ کس از جمله کارگر پدربزرگم نفروخته اند و به هیچ کس هم وکالت فروش نداده اند. و اصلا سند ارائه شده را تایید نمی‌کنند.
    2. گواهان آن سند فقط یک نفر شخصی می باشد که اصلا اهل آن روستا نیست و از طفولیت ساکن روستایی دیگری بوده و حتی هیچ گواهی که همسایه ملک مذکور باشد یا حداقل شخصی که اهل همان روستای باشد وجود ندارد.
    3. در سند ارائه شده چکی با شماره 443905 بانک سپه قید شده که مشخص نشده به چه کسی داده شده یا چه کسی آن را وصول کرده و اصلا ورثه خبری از چک نداشتند این چک را شوهر عمه ام صادر کرده و تعلق به او دارد.
    4. نمونه امضای موجود مرحوم پدرم و دو عمه ام همخوانی با امضای روی سند ندارد، حتی مرحوم پدرم و یکی از عمه ام اثرانگشت هم ندارند
    5. با توجه به تحقیقات مکرر از اهالی روستا حتی همسایگان ملک، مالکیت پدربزرگم را تایید کردن.
    اکنون من اظهارنامه ای برایش ارسال کردم و 5 روز بهش مهلت دادم که تکلیف رو روشن کنه بعد از این باید چکار کنم در دو حالت اکر قبول کنه که جعل کرده و اگر قبول نکنه که جعل نکرده؟

  • سلام وقت بخیر خسته نباشین من اتباع هستم ۵ساله تورستوران کارمیکنم و۳سالشوعیدی گرعفتم وحقوقم رو.نه سنواتی بهم داده نهدونیم روزمرخصی نه بیمه نه پاداشی نه قراردادی باهام بسته ازساعت۱۰شروعکاربوده تا ۱شب بامداد وتواین تایم هم ۲ساعت استراحت داشتم وقتی که میخواستم شروع به کارکنم ۲۰میلیون هم ازم گرفته حالا میخواستم بدونم آیامیتونم به همیه حق ومزایام که شایدبیشترباشه برسم ممنون میشم راهنماییم کنید

  • [quote name=”اکبری”]سلام وقت بخیر خسته نباشین من اتباع هستم ۵ساله تورستوران کارمیکنم و۳سالشوعیدی گرعفتم وحقوقم رو.نه سنواتی بهم داده نهدونیم روزمرخصی نه بیمه نه پاداشی نه قراردادی باهام بسته ازساعت۱۰شروعکاربوده تا ۱شب بامداد وتواین تایم هم ۲ساعت استراحت داشتم وقتی که میخواستم شروع به کارکنم ۲۰میلیون هم ازم گرفته حالا میخواستم بدونم آیامیتونم به همیه حق ومزایام که شایدبیشترباشه برسم ممنون میشم راهنماییم کنید[/quote]
    سلام وقت بخیر. بله می تونید.

  • سلام
    ببخشید آیا این امکان وجود داره در عقد برای حق طلاق مرد این شرط وجود داشته باشه که طلاق فقط با توافق دو طرف صورت بگیره؟
    یعنی مرد به تنهایی و بدون توافق زن نتونه طلاق بگیره؟

  • سلام .من در شرکتی کار میکنم که سه ماه است به دلیل واگذاری سهام کلا همه مدیراش عوض شدن. من سه روز مرخصی با نامه پزشک رفتم که قاعدتا باید استعلاجی باشه که شرکت قبلیم هم استعلاجی رو قبول داشت ولی برگه پزشک رو که به منابع انسانی دادم گفتن که این مدیران استعلاجی رو قبول ندارن و تو وزارت کار هست که در صورت توافق کارفرما، کارگر میتونه بره استعلاجی که اینها هم موافق نیستن. سوال من اینه واقعا تو وزارت کار همچین چیزی هست؟ چون من نتونستم همچین متنی پیدا کنم و سوال بعدیم اینه که من هنوز قراردادم با اون افرادیه که هنوز سهام منتقل نشده بود، مگه نمیگن تمام شرایط باید تا پایان قرارداد ثابت باشه؟ من چجوری میتونم شکایت کنم و به کدجا و اصلا فایده داره؟ چون هرچی باشه پول سه روز حقوقمه

  • سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم راستش میخوام مهریه بگیرم شوهرم فوت کرده و اموالی نداره چیزی به من تعلق میگره یانه

  • آیا گوشی زندانیان وقتی هنگام ورودشان به زندان تحویل میدهند .یکی از خانواده ی زندانی اجازه ی گرفتن گوشی اش را دارد یا فقط تنها خود زندانی میتواند هنگام خارج شدن از زندان گوشی اش را تحویل بگیرد

  • سلام من دنبال یه وکیل خوب حقوقی خوب میخوام میشه راهنمیی کنید ممنون

  • سلام وقت بخیر خواستم بپرسم که من ۱۳سال پیش حق طلاق به همسرم دادم وهیچ اقدامی دراین خصوص نکرد اما اخیرا حدود یکماه پیش طی یک بگو مگو و برخورد فیزیکی شبانه منزل راترک و بازنگشته است و من میخواهم ایشان را طلاق دهم چه اقدامی لازم است؟لطفا راهنمای بفرمایید.ممنون

  • سلام من یه خونه خریدم دادم اجاره ۴ ساله الان دو تا از همسایگان از ایشون شاکی هستند به من زنگ میزند میگن بیرون کن ایشون نطامی هست میگن اگر بیرون نکنی از تو شکایت میکنیم آیا میتونند از من شکایت کند

  • صدیقه مختاری مشاور خوب در زمینیه اختلاف خانوادگی میخوام

  • سلام وقتتون بخیر من حضانت فرزندم رو به همسرم دادم در ارای هیچ امتیازی و چجوری میتونم این حضانت رو پس بگیرم لطفا کمکم کنید

  • سلام خسته نباشید من ۹ساله ازدواج کردم و سالهاست که با خیانت شوهرم روبه رو میشم بارها به هر دلیلی تحدید شدم از طرف همسرم که یا بچمو میگیره یا در خونه پدرم آبرو ریزی می‌کنه یا فامیلم به هر طریقی منو برگرداندن به خونه اما واقعا دارم عذاب میکشم به تازگی هم فهمیدم که اعتیاد به شیشه داره من حتی ۲ساعت هم خونرو ترک میکنم متوجه میشم که تویه خونه هم کسی اومده هم مواد مصرف کردن اما تحدید می‌کنه که ثابت نکنی بیچارت میکنم میخام جدا شم اما با این تحدیدها میترسم که دختر ۳سالمو بگیره.میترسم پا جلو بزارم میشه راهنماییم کنید.شوهر من یک فرد مریضه که هر کاری می‌کنه از خودش فیلم میگیره که بعداً ببینه .من و دخترم واقعا مثل اسیرهایه این آدم هستیم.

  • با سلام و عرض احترام،
    مصالح ، منافع ملکی را به متصالح انتقال داده (بدون تعیین مدت !) و 6 دانگ عین را همزمان به شخص ثالث فروخته است.
    شخص متصالح ، این خرید را وکالتا برای شخص ثالث انجام داده( امضا شخص ثالث در سند و بنچاق نیست و جاهل به موضوع انتقال منافغ)
    اکنون که مصالح و متصالح فوت کرده اند ، 6 دانگ منافغ ملک به چه کسی تعلق دارد؟
    وراث مصالح؟ وراث متصالح؟ شخص ثالث؟

  • سلام بنده یک پراید داشتم که رفته بودم سر زمین باجناقم برای کار
    باجناقم خودش ماشین داشت ولی بااین حال وقتی یکی از کارگر ها تقاضای آب برای خوردن می‌کنه باجناقم چون سوییچ من بر روی ماشینم بود و ماشین از دید راس من خارج بود ماشین منو بدون اجازه می‌بره و دقیقا چند دقیقه بعد بهم زنگ میزنه که ماشینت آتیش گرفته سوخته
    من شکایت کردم پدر جلسه اول باجناقم شرکت نداشت وقاضی به نفع اون رای داد و از من دلیل آتش سوزی میخواد من نمیدونم که اصلا چه اتفاقی افتاده میشه کمکم کنید که باید چه کار کنم

  • سلامم من یه پسر 6ماهه دارم که شیرخشک میخوره وباهمسرم مشکل اخلاقی داریم و همبن طور خانوادش،میخواستم بیینم اگر درخواسن طلاق بدم چطوربه ایا میتونم پسرم و بگیرم یانه چون من کسی و هم پشتوانه ندارم و اینکه از رفتارای همسرم ودخالتای خانوادش واقعا خسته شدم

  • سلام من مستمر بگیر همسرم هستم که کارمند بازنشسته بانک تجارت بوده و بیمه بانک تجارت هم هستم پدرم که بیمه تامین اجتماعی بوده فوت کرده اند آیا من میتونم برم دنبال حقوق پدرم و بگیرم ممنون میشم پاسخ بدید

  • سلام خسته نباشید مادرم فوت کرده و یک منزل از ایشان به جا مانده چطور می تونم به طور قانونی از حق ارث خودم بگذرم بدون اینکه شوهرم اعتراضی در آینده بکنه چون می خوام سهمم رو به برادرم ببخشم

  • سلام من خواستم بدونم به همسرم طلا گرفته بودم درسال ۹۰و ایشان فروختن یا هر عنوان دیگر و درمقابل طلا به بنده ۱۳میلیون سفته بانکی دادن و بنده خوانده را محکوم حقوقی کردم و حکم قطعی شد و حالا میتوانم طبق حکم حقوقی از خوانده شکایت کیفری کنم؟ همه فاکتور رو باخودش برده..خواهشمندم راهنماییم کنید باتشکر..

  • سلام من می خواستم از کارفرما بابت رد نکردن بیمه شکایت کنم و این که نگرفتن سنوات و عیدی خودم توی ۵ سال کار کردم باید چیکار کنم اگر من وکیل بگیرم هزینه وکیل چقدره

  • سلام من یه سوال حضورتون دارم میخوام بدونم اگر مشکلی برای کسی پیش بیاد وقصد داشته خودرو خودرو انگشت نگاری کنن چه مراحلی باید طی بشه

  • سلام آقای وکیل
    بچه بنده که یازده سالشه وپسر هم میباشد توسط یه پسر ۲۲ساله اغفال شده اورا به داخل مغازه کشانده وبه اوتجاوز نموده وترشحات نام برده به لباسهای پسرم بود که به پزشکی قانونی بردم ومثبت شد میشه بفرمایید حکمش ادم ربایی میباشد مجازاتش چیست

  • سلام من یه کارگرساده تو یکی کشتارگاهای مرغ هستم که ما از تو نیمه اول سال ساعت ۹ یا ۹ و نیم شروع به کار میکنم تا ساعت ۶ یا ۷ تو ماه رنضون تا ۸ هم طول میکشه و تو نمیه دوم سال از ساعت ۷ عصر شروع به کار میکنم که در این صورت سه ساعت برای نا حق شیفت رد نمیکنه میگه همینی که هست باید کار کنید بعد کارفرما واسه شیفت بعدازظهر کاریرد میکنه و سختی کار مارا نمیده حقوقم پایه میده یعنی ۲میلیون ۸۰۰ الان همه میخوایم شکایت کنیم از کارفرما میخواستم ببینم میتونیم‌خقمون رو ازش بگیریم‌یانه

  • با سلام و خسته نباشید .رمضان کریم .من زنم طلاق دادم البته فقط مرحله پرداخت نفقه مونده من سه تا بچه دارم که یکیشون پنج سالشه به دیلی اینکه نمیخام بچهم جدا کنم که به روحیشون لتمه وارد نشه .از این رو هم نمیتونم زنم ببینم چون بلایی اوردن سرم برادراش چشمم کور کردن ونمیدمنم میشه بعد از طلاق برای بچه جایی بگیرم که مادرشون بالای سرشون باشه .خرجشون بدم

  • میشه طلاقش ندم بخاطر بچهام خرجشون هم بدم ولی من هیج نخام این زن ببینم یا باش رابطه داشته باشم. یعنی متارکه بدون طلاق راه داره. ممنئن لطفا راهنماییم کنید

  • با سلام:
    بنده کارشناسی ارشد هستم و دبیر در حال خدمت در استان بوشهر و ۲ دوره به صورت پیوسته در شورای شهر حضور داشته ام و دارای حسن شهرت و عمل بوده ام. لذا در دور سوم که ثبت نام کرده ام نامه ای مبنی بر این در پاسخ دریافت کرده ام که در ان نوشته شد دلیل رد صلاحیت ، عدم پایبندی به قانون اساسی… با توجه به این که اصلا هم مرتکب عملی خلاف قانون نشده ام… حال چرا این مسله رو در دلیل رد صلاحیت من دونستن؟ ایا اعتراض بگذارم موثر واقع می شود؟
    سپاس از شما

  • سلام من هشت ماه ک بودم پدرم توی تصادف فوت شدن و خانوادهی پدرم کامل دیه رو بردن الانم ک هفده سلم شده راضی ب دادن کامل حق من نیستن چطوری میتوان بدون شکایت حقمو کامل ازشون بگیرم

  • در استارت آپ ۲۸۰۶ سرمایه گذاری کردم یک سال و نیم ط سود ندادند،الان هم برای پول خودم چک برگشتی دادند باید چیکار کنم

  • سلام سال94عقد کردم ودو ماه بعد طلاق کشی 2سال دادگاه وام ازدواج نگرفتم ثبت نام هم نکردم میشه الان ثبت نام کرد؟

  • اینا نوشتن مشاوره ی حقوقی رایگان ولی وقتی زنگ میزنی پول می‌خوام گولشونو نخورید

  • من میخوام از شوهرم جدا شم دوتا دختر ۹ ساله دارم خواستم ببینم بچه ها خودشون انتخاب میکنن پیش چه کسی زندگی کنن

  • از دادگاه واسم پیام امده آقاي ابراهيم مختارزاده سرستي پرونده شما به شماره
    140047920000861967 و شماره بايگاني 0000275
    به شعبه1 عمومي-گتاب ارجاع شد
    در صورت نياز به حضور، ابلاغ خواهد شد
    این یعنی چی درمورد چیه کمکم کنین

  • با سلام ی ملکی با مشارکت ساختیم من به شریکم وکالت دادم سند واحدها رو بگیرن ایشون بخاطر اختلاف سر ی واحد بقیه سندها رو هم به من تحویل نداده نمیدونم المثنی بگیرم یا شکایت کنم ممنون

  • سلام مغازه ایی را اجاره کردم که کولر گازی داشت، سه ماه هفته ایی یکبار روشنش میکردیم یکساعت که متاسفانه خراب شد، تعمیرکار آوردیم و گفت موتورش که بیرون توی پیاده رو نصبه سوخته، کولر خیلی کهنه و قدیمی و کارکرده بود، حالا برای تعمیرش هفت و نیم میلیون پول میخواهند، وظیفه ی مستاحراست یا مالک، تعمیرکارها میگویند وظیفه مالک است چون دستگاه کهنه و خیلی کارکرده است، مالک میگوید نه خودتون باید درستش کنید، میشه بفرمایید تعمیرش برعهده ی چه کسی است؟

  • سلام من در تاریخ 30/3/1400 به دریافت 8% ازدیه کامل مواجه شدم بابت تصادف
    این مبلغ کی و به چه صورت به من پرداخت میشود ؟

  • سلام ما یک اپارتمان ۹ واحده هستیم ایزوگام پشت بام خراب شده پس از ۱۱ سال و مشاع هست و به سقف من اب نشتی میده طبقه اخرم و هیچکس هزینه ایزو گام نمیده و از کولر ابی روی پشت بام هم استفاده میکنند راه قانونیش چیه

    • سلام وقت بخیر هزینه ایزوگام به عهده همه اهالی آپارتمان میباشد شما میتونی شکایت کنی هم هزینه ایزوگام و هم اون خسارتی که به واحد شما وارد شده و بگیری آیا شما توی آپارتمان مدیر ساختمان دارید یا نه ؟ چون این وظایف مربوط به مدیر ساختمان میباشد که این هزینه ها را از اهالی یاختمان جمع آوری کند

  • سلام من دانشجو هستم یه خواهر دارم که متاهل هست و فقط من هستم و پدر و مادرم
    حالا پدر بنده آنژیو کرده اوضاع قلبی خیلی بدی داره همراه با دیسک کمر ایشون 54سالشون هست و کارمند دولت نبوده و بیمه ندارد ،
    آیا من میتونم کفالت پدرم را بگیرم؟
    آیا من که الان درحال درس خوندن هستم برای معافیت کفالت پدرم باید از دانشگاه انصراف دهم؟
    ممنونم از سایت خوبتون و کسای که کمک میکنن
    سپاسگزارم ممنونم از همه ی عوامل

  • سلام من دانشجو هستم یه خواهر دارم که متاهل هست و فقط من هستم و پدر و مادرم
    حالا پدر بنده آنژیو کرده اوضاع قلبی خیلی بدی داره همراه با دیسک کمر ایشون 54سالشون هست و کارمند دولت نبوده و بیمه ندارد ،
    آیا من میتونم کفالت پدرم را بگیرم؟
    آیا من که الان درحال درس خوندن هستم برای معافیت کفالت پدرم باید از دانشگاه انصراف دهم؟
    ممنونم از سایت خوبتون و کسای که کمک میکنن
    سپاسگزارم ممنونم از همه ی عوامل

  • [quote name=”مینا”]من میخوام از شوهرم جدا شم دوتا دختر ۹ ساله دارم خواستم ببینم بچه ها خودشون انتخاب میکنن پیش چه کسی زندگی کنن[/quote]
    سلام من ۳سال ازدواج کردم و زن دوم شدم البته بدون اجازه همسر تول اینکار و کردیم،الان دوتا بچه دوقلو دارم که یکساله هستن،آیا زن اول میتونه از خود من شکایت کنه و‌من ‌وب دادگاه بکشه ب خاطر ازدواج با همسرش من عقد دائم هستم ؟؟؟

  • میخواهم یک نسخه المثنی از انحصار وراثت خودم را بگیرم.تاریخ آن سال ۵۴ میباشد.از طرف دادرس شعبه اول دادگاه بخش تهران صادر شده.الان باید به چه دادگاه یا ارگانی رجوع کنم ؟

  • سلام
    بنده نزدیک به ۱ سال هست که زمینی از شخصی خریداری کردم که رو حساب آشنایی با این شخص قولنامه ای دستی با دستخط این شخص نوشته شده و هر دو آن را امضاء کردیم. در قولنامه قید شده بود که زمین باغی می باشد ولی الان متوجه شدم که زمین مربوط به منابع طبیعی هست. آیا میتونم با توجه به تورمی که وجود دارد مبلغ خود به همراه ضرر و زیان را از شخص دریافت کنم؟

  • با سلام
    ملکی را به صورت دستی از اعضای خانواده خریدم و مدارکم مفقود شده البته قولنامه خرید خودم از خواهرم را دارم ولی دست به دست شدنهای قبلی را فقط کپی برابر با اصل دارم. آیا میشه با این مدارک ملک را بفروشم؟

  • سلام اگه بخوایم قاضیه دادگاه رو تغییر بدیم ایا میشه؟
    قاضی باید چه شرایطی داشته باشه که بتونیم تغیرش بدیم؟

  • سلام من زمینی دوسال پیش خریدم حالا فروشندادعا کرده پولی نکرفته من هم رسید پول ندارم ایا میتونه زمین پس بکیره

  • سلام خسته نباشید من از شوهرم طلاق گرفتم توافقی دادگاه رفتم کارشان انجام دادم حکم طلاق صادر شد چقدر وقت میبره ابلاغیه برام بیاد برای دفتر خونه

  • با سلام
    من ضامن پرونده ای شدم که اموال من توقیف شده برای اینکه متهم را بخوام تحویل بدم چه مراحلی باید طی کنم تا رفع توقیف بگیرم
    با تشکر

  • با سلام
    من ضامن پرونده ای شدم که اموال من توقیف شده برای تحویل متهم چه مراحلی باید طی کنم تا رفع توقیف بگیرم
    با تشکر

    • سلام وقتتون بخیر باید حکم جلب متهم را از مراجع کیفری بگیرید و بعد متهم را معرفی کنید تا بتونید رفع توقبف بگیرید.

  • باسلام بنده موتور سازی کار میکنم.هفته پیش یه موتور سیکلت کلیک به اونجا برای آچارکشی موتورش مراجعه کرد.بعد از اتمام آچارکشی طبق روال بنده موتورو روشن کردم که امتحانش کنم و یه دوری بزنم از شانس زمین سر بودو ما خوردیم زمین.الآن اون فلاپ موتور سیکلتو که تو زمین خوردگی زخمی شده بود ما نو انداختیم ولی طرف میگه الا بلا یا باید موتورو منو فلان قدر بفروشید یا باید هزینه افت قیمتشو بدی چون خورده زمین میخواستم ببینم حرق طرف درسته یا خیر.با تشکر

  • سلام من ۱۶ سال ازدواج کروم ثمره این ازدواج ۲تادختر ۱۳ساله و۶ساله هست ازاول همسرم فقط بهونه ی مهریه رومیگرفت که تورو به منفروختن چرامن ۵۰۰تا سکه مهرت کردم کلا سرمهریه همش بامن درگیر بود به بهونه های مختلف مدام میگه برو مهرتو ببخش وصع مالی همسرمم خوبه ولی کلا فکرشو گذاشته رومهریه ی من جدیدا بهم‌میگه یه خونه برات میخرم شما مهریه تونو ببخشید من فقط ترسم اینه که انقدر اصرار به بخشیدن مهریه داره آیا من چنین کاری بکنم درضمن داخل پرانتز گفته باشم که همسرم کلا شخصیتش خیلی به خصوصه بد دهن رک وکلا آدم رومخیه حالا خواستم ببینم وازشما یه راهنمایی بگیرم آیاچنین کاری کنم مهرمو ببخشم ۵۰۰تاسکه هست واونم یه خونه به نامم بزنه آیا اگه منو بعد از بخشیدن مهریه میتونه اذیت کنه من مبتونم بازهم از طرف قانون خواهان طلاق بشم یابعد بخشیدن مهریه نمیتونم کاری کنم ممنونم میشم راهنماییم کنید

  • با سلام
    اخیرا همسایه بالای پارکینگ اختصاصی ما بدون اجازه اقدام به عبور لوله فاضلاب از سقف پارکینگ ما نموده ایا او این حق را دارد؟

  • سلام جناب وکیلها ی عزیز بنده دوعدد چک به مبلغ 15میلیون تومن دست فروشنده خودروداشتم پولشو به حسابش ریختم بابت چک بعد اون چند بار خرید کردم پولشو قسطی دادم حالا بعد ده سال چک رو میخواد بر گشت بزنه ممنون میشم راهنمایم کنین اگه برگشت بزنه احتمال زیاد به یه وکیل زنیاز دارم ممنونم از برنامه خوبتون

  • با سلام. مطالبه و وصول وجه چک روش مطمئن تری هست یا تنظیم اقرار نامه ی مالی در دفتر ثبت اسناد مالی بابت بدهکاری؟ و آیا با اقرارنامه ی مالی امکان توقیف اموال وجود دارد؟ایشان همسرم هستند آیا این موضوع تاثیری در پیگیری پرونده دارد؟

  • سلام خسته نباشید ..من 16 سالمه تصادف کردم ..سوار متور بودم ماشین زد به من 9 ماه طول درمان داشتم ..از چهار سمت صدمه دیدم .شک 1شکستگی ساعد دست 3% شکستگی ترقوه2% خورد شدگی مفصل پا 1%وجراعت بدنی …می خاستم . دیعه صحیح این بدونم ممنون می شم.

  • سلام.من دوماه پیش تصادف کردم و ماشینم رو با همون وضع تصادفی به یه اشنایی فروختم و تمام مدارک ماشین حتی برگ سبز رو هم همان روز دادم بهش( قید هم شده تصادفی فروخته شده).گفت می‌خوام جمعش کنم برای خودم. ماشین پراید مدل 78 هستش( برج 6 99 صافکاری شد). 40 روز قبل از اینکه تصادف کنم تعویض پلاک شده و کارشناس چون مدل 78 بود با وسواس خاص اونو بررسی کرد و تعویض پلاک شد.

    اون شخص ماشین رو برد صافکاری و درستش کرد و حدود 30 روز دستش بود و بدون وکالت تعویض پلاک یا وکالت فروش یا برگه فروش و بدون اطلاع من فروخت به کس دیگه ای. و حدود 10 روز دست خریدار دوم بوده و حتی موتورش رو هم دست زده( بعد از فروختن به من اطلاع داد)
    چون ماشین بنام من بود من رفتم تعویض پلاک با خریدار دوم ولی کارشناسی رد شد و نوشت کف ماشین برش عرضی خورده و باید اتاق عوض شود. حالا خریدار اول که ماشین رو بهش فروختم برای فسخ معامله و دادن ضرر و زیان از من شکایت کرده. چطور میتونم ازش شکایت کنم.
    و اینکه من ماشین رو بدون هیچ نوشته ای بهش فروختم.

  • سلام بنده مدت پنج ساله با همسرم زندگی میکنم که چند وقت پیش به مشکل مالی شدیدی برخورد کردیم وهمسرم ومن مجبور به فروش لوازم منزل شدیم چون من میدونستم دردسر داره ابتدا مخالفت کردم ولی همسرم در نهایت بارعایت خودش اینکار رو کرد البته یک رسید واثر انگشت هم نوشت حالا ایشون سه ماه رفته وجهیزیه رو تقاضای استردادکرده آیا با وجود رضایت خودش واون رسید باز بنده محکوم میشم،درضمن دوتا ازمغازها که خرید کردن ازما حضورهمسراینجانب رو در جریانند.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • با سلام بنده کارهاي انحصار وراثت رو انجام دادم و طي چند روز آينده شوراي حل اختلاف محل سکونت مون برگه انحصار وراثت رو بهم ميده در مرحله بعدي براي مطالبه ارث از ساير وراث بايد کجا برم بايد دادگاه شکايت کنم؟ يا با همين برگه و مدارک شناسايي خودم ميتونم بصورت محضري سهم الارث خودم رو به ديگري توافقي بفروشم ؟ خاستم بدونم از نظر قانون وضعيت من چجوري ميشه؟ سپاس از پاسخ شما عزيزان

  • سلام
    ما یه خونه قولنامه کردیم و سند زدیم، الان سند به نام ماست.
    فروشنده متعهد شده ۱ بهمن به ما خونه رو تحویل بده ولی نتونسته کلید بگیره. ما چطور میتونیم ثابت کنیم که تاریخ ۱ بهمن مبلغی که باید پرداخت کنیم آماده ست و اگه ایشون دیر تر به ما کلید داد خسارت تاخیر بگیریم؟ توی قولنامه بابت هر روز تاخیر ۲۰۰ تومن خسارت نوشته شده. اگه دیر تر از تعهدشون کلیدو به ما دادن میتونیم سر خود به تعداد روز تاخیرشون از مبلغی که باید بهشون بدیم کم کنیم یا حتما باید حکم دادگاه داشته باشیم؟

  • سلام ببخشید یه سوال داشتم پدر من 2تا خونه و یه مغازه داشته که همش با هم فقط یه سند تک برگ داره قصد داشته که 3دانگ رو به نام برادرم کنه که ناخواسته 6 دانگ رو به نام برادرم زده این سندم عمری ثبت شده، یکی از خونه ها نصفش تو عقد نامه به نام زن داداشمه، حالا برادرم بعد فوت پدرم میخواد سهم من رو بهم بده حق خانومش رو میخواد از من کم کنه آیا میتونه این کار رو بکنه یا اگه کار به دادگاه بکشه قانون 2سهم پسر یکی دختر میشه یعنی دادگاه اون عقد نامه رو نادیده میگیره یا از سهم خودش بهش میده
    ممنون

  • با سلام
    بردارم بدهکار هست و شاکی الان خانواده مرا زیر فشار گذاشته و تلفن میکنن به منزل پدر و مادرم وتهدید میکنن اینها هم پیر و تمام ترس وجودشون رو میگیره و حتی به منزل خواهرم همینطور که باعث اختلاف افتاده
    لطفا راهنمایی بفرمایید من چیکار میتونم بکنم

  • با سلام
    احتراما اينجانب سال 1390 آپارتماني خريدم و سند تك برگ هم دارم. در طول سالهاي گذشته نامه هايي از دادگاه و ثبت آمده است كه گويا سازنده آپارتمانها با شريكش(مجموعا 15 واحد ساخته است)، زمين اين آپارتمانها را با واسطه از بنياد مستضعفان خريداري كرده اند ولي اشخاصي بعنوان وراث مدعي هستند كه صاحب اصلي زمين ميباشند. اخيرا نامه اي از ثبت آمده است كه سند شما موخر و با سند مقدم معارض است و بايستي ظرف 2 ماه در دادگاه طرح دعوي نماييد در غير اينصورت سند باطل ميشود. لطفا راهنمايي بفرماييد بايستي از كي شكايت كنم و تحت چه عنواني. ضمنا هزينه وكالت ظاهرا 10% مبلغ آپارتمان ميباشد كه برايم خيلي سنگين هست آيا حتما بايستي وكيل گرفت يا ميتوان بدون وكيل هم پرونده را پيش برد و نيز فرايندي كه در آينده اين پرونده طي خواهد كرد به چه صورتي ميباشد.
    با تشكر از لطف شما

  • [quote name=”احمد”]با سلام
    بردارم بدهکار هست و شاکی الان خانواده مرا زیر فشار گذاشته و تلفن میکنن به منزل پدر و مادرم وتهدید میکنن اینها هم پیر و تمام ترس وجودشون رو میگیره و حتی به منزل خواهرم همینطور که باعث اختلاف افتاده
    لطفا راهنمایی بفرمایید من چیکار میتونم بکنم[/quote]

    با سلام و احترام ، اگرچه برادر شما به شخص یا اشخاصی بدهکار و ایشان صاحب حقی باشند ، بستانکار مجاز به ایجاد مزاحمت برای خانواده ایشان و یا حتی فرد مدیون نمی باشد ، درغیر این صورت حق پیگیری قانونی از باب مزاحمت ، تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شما محفوظ است ، در صورت لزوم وکلا و همکاران ما آماده ارائه خدمات حقوقی بیشتر به شما در جهت پیگیری موضوع خواهند بود.

  • [quote name=”جعفري”]با سلام
    احتراما اينجانب سال 1390 آپارتماني خريدم و سند تك برگ هم دارم. در طول سالهاي گذشته نامه هايي از دادگاه و ثبت آمده است كه گويا سازنده آپارتمانها با شريكش(مجموعا 15 واحد ساخته است)، زمين اين آپارتمانها را با واسطه از بنياد مستضعفان خريداري كرده اند ولي اشخاصي بعنوان وراث مدعي هستند كه صاحب اصلي زمين ميباشند. اخيرا نامه اي از ثبت آمده است كه سند شما موخر و با سند مقدم معارض است و بايستي ظرف 2 ماه در دادگاه طرح دعوي نماييد در غير اينصورت سند باطل ميشود. لطفا راهنمايي بفرماييد بايستي از كي شكايت كنم و تحت چه عنواني. ضمنا هزينه وكالت ظاهرا 10% مبلغ آپارتمان ميباشد كه برايم خيلي سنگين هست آيا حتما بايستي وكيل گرفت يا ميتوان بدون وكيل هم پرونده را پيش برد و نيز فرايندي كه در آينده اين پرونده طي خواهد كرد به چه صورتي ميباشد.
    با تشكر از لطف شما[/quote]

    سلام،با توجه به خاص بودن مشکل پیگیری موضوع از طریق وکلای دادگستری توصیه میگردد ، در غیر اینصورت حداقل با مشاوره حقوقی نسبت به طرح دعوی به طرفیت وراث مدعی اقدام فرمایید
    جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های زیر تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”مهسا رستمی”]سلام ببخشید یه سوال داشتم پدر من 2تا خونه و یه مغازه داشته که همش با هم فقط یه سند تک برگ داره قصد داشته که 3دانگ رو به نام برادرم کنه که ناخواسته 6 دانگ رو به نام برادرم زده این سندم عمری ثبت شده، یکی از خونه ها نصفش تو عقد نامه به نام زن داداشمه، حالا برادرم بعد فوت پدرم میخواد سهم من رو بهم بده حق خانومش رو میخواد از من کم کنه آیا میتونه این کار رو بکنه یا اگه کار به دادگاه بکشه قانون 2سهم پسر یکی دختر میشه یعنی دادگاه اون عقد نامه رو نادیده میگیره یا از سهم خودش بهش میده
    ممنون[/quote]

    سلام ، موضوعتون را دقیق مطرح نکردید ، اگر سند ۶ دانگ به نام برادرتون منتقل شده و الان آماده انتقال سهم شما هستند پس موضوع اختلافی چیست ؟ ولی به هرحال سهم خانم برادرتون را میتونند کم کنند مضاف بر اینکه شرایط تقسیم ارث وجود ندارد
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”امینی”]سلام
    ما یه خونه قولنامه کردیم و سند زدیم، الان سند به نام ماست.
    فروشنده متعهد شده ۱ بهمن به ما خونه رو تحویل بده ولی نتونسته کلید بگیره. ما چطور میتونیم ثابت کنیم که تاریخ ۱ بهمن مبلغی که باید پرداخت کنیم آماده ست و اگه ایشون دیر تر به ما کلید داد خسارت تاخیر بگیریم؟ توی قولنامه بابت هر روز تاخیر ۲۰۰ تومن خسارت نوشته شده. اگه دیر تر از تعهدشون کلیدو به ما دادن میتونیم سر خود به تعداد روز تاخیرشون از مبلغی که باید بهشون بدیم کم کنیم یا حتما باید حکم دادگاه داشته باشیم؟[/quote]

    سلام باید با ارسال اظهارنامه آمادگی خودتون را در این خصوص اعلام و در صورت امتناع اقدام به الزام تحویل و مطالبه خسارت کنیدولی به هر حال اول باید قراردادتون مطالعه شود.
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • سلام.وقت بخیر.بنده در یک گروه تلگرامی آگهی تبلیغ کار و همکاری دیدم به پیوی شخص مراجعه کرده و ازشون خواستم کار را برام توضیح بدند،کار رو بدین صورت توضیح دادند که ما ی تیم کاری هستیم مشتری هایی داریم که سفارش خرید ارز دیجیتال بما میدهند وچون هر صرافی ایرانی سقف خرید داره ما نمیتونیم جوابگوی مشتری ها باشیم و از حساب صرافی های ایرانی شما استفاده میکنیم تا جوابگوی مشتریانمان باشیم،هرشب هم بابت این کار بشما دستمزد میدهیم فقط کافیه عکس ازکارت ملی و کارت بانکی بفرستید تا در سیستم ما ثبت بشید و در صرافی های ایرانی هم باید حساب داشته باشید،بنده هم ساده باور کردم اطلاعات دادم بهشون کامل بعدش گفتند پول واریز میکنیم شما اون پول را در صرافی ایرانی به ارز دیجیتال مورد نظر ما تبدیل و به آدرس کیف پول یا ولت موردنظر ما ارسال میکنید و در حدود دوساعت خورد خورد پنجاه میلیون پول به حساب بانکی من اومد و همه رو در صرافی خودم ارز دیجیتال تتر که خودشون گفته بودند خریدم و فرستادم به اون کیف پول که برام ارسال کرده بودند و بعدش ازشون دستمزد خواستم اما جوابگو نبوده و فرداش حساب بانکی بنده مسدود شد توسط پلیس فتای شهرهای مختلف ایران و حدود شش هفت نفر شاکی خصوصی پیدا کردم که ادعا میکنند روی ی لینک جعلی زدند و پولهاشون اومده حساب بنده و الان من موندم و چند شاکی خصوصی که همه ازم شکایت کردند و الان نمیدونم چکار کنم چطور از خودم دفاع کنم و مدارک هم ی خط ایرانسل ازشون دارم که سه بار باهام تماس گرفتند و پرینت کل چت های رد و بدل شده در تلگرام رو دارم و آدرس کیف پول یا ولت که بهم دادند ارزها رو براشون انتقال بدم لطفا راهنمایی بفرمایید

  • با سلام برادر بنده سال70مفقودالاثر شد سال82بنیاد شهید ایشون رو شهید اعلام کرد سال 95پدر بنده فوت شد حالا ما امسال طبق نامه آیی که بنیاد شهید داد مبنی بر شهید بودن برادرم .انحصار وراثت انجام دادیم و برادرم از وراث خارج شد تمام مراحل قانونی رو انجام دادیم الان آیا خانواده برادرم میتونن به انحصار وراثت اعتراض کنن برادرم فقط یک فرزند داره و از نظر مالی فوق العاده هستن

  • [quote name=”رضایی”]با سلام برادر بنده سال70مفقودالاثر شد سال82بنیاد شهید ایشون رو شهید اعلام کرد سال 95پدر بنده فوت شد حالا ما امسال طبق نامه آیی که بنیاد شهید داد مبنی بر شهید بودن برادرم .انحصار وراثت انجام دادیم و برادرم از وراث خارج شد تمام مراحل قانونی رو انجام دادیم الان آیا خانواده برادرم میتونن به انحصار وراثت اعتراض کنن برادرم فقط یک فرزند داره و از نظر مالی فوق العاده هستن[/quote]
    سلام،خیر
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”زهره”]سلام.وقت بخیر.بنده در یک گروه تلگرامی آگهی تبلیغ کار و همکاری دیدم به پیوی شخص مراجعه کرده و ازشون خواستم کار را برام توضیح بدند،کار رو بدین صورت توضیح دادند که ما ی تیم کاری هستیم مشتری هایی داریم که سفارش خرید ارز دیجیتال بما میدهند وچون هر صرافی ایرانی سقف خرید داره ما نمیتونیم جوابگوی مشتری ها باشیم و از حساب صرافی های ایرانی شما استفاده میکنیم تا جوابگوی مشتریانمان باشیم،هرشب هم بابت این کار بشما دستمزد میدهیم فقط کافیه عکس ازکارت ملی و کارت بانکی بفرستید تا در سیستم ما ثبت بشید و در صرافی های ایرانی هم باید حساب داشته باشید،بنده هم ساده باور کردم اطلاعات دادم بهشون کامل بعدش گفتند پول واریز میکنیم شما اون پول را در صرافی ایرانی به ارز دیجیتال مورد نظر ما تبدیل و به آدرس کیف پول یا ولت موردنظر ما ارسال میکنید و در حدود دوساعت خورد خورد پنجاه میلیون پول به حساب بانکی من اومد و همه رو در صرافی خودم ارز دیجیتال تتر که خودشون گفته بودند خریدم و فرستادم به اون کیف پول که برام ارسال کرده بودند و بعدش ازشون دستمزد خواستم اما جوابگو نبوده و فرداش حساب بانکی بنده مسدود شد توسط پلیس فتای شهرهای مختلف ایران و حدود شش هفت نفر شاکی خصوصی پیدا کردم که ادعا میکنند روی ی لینک جعلی زدند و پولهاشون اومده حساب بنده و الان من موندم و چند شاکی خصوصی که همه ازم شکایت کردند و الان نمیدونم چکار کنم چطور از خودم دفاع کنم و مدارک هم ی خط ایرانسل ازشون دارم که سه بار باهام تماس گرفتند و پرینت کل چت های رد و بدل شده در تلگرام رو دارم و آدرس کیف پول یا ولت که بهم دادند ارزها رو براشون انتقال بدم لطفا راهنمایی بفرمایید[/quote]
    سلام موضوع با طرح شکایت باید از طریق پلیس فتا پیگیری تا بلکه نتیجه ای حاصل شود
    .در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”مرتضی”]با سلام بنده کارهاي انحصار وراثت رو انجام دادم و طي چند روز آينده شوراي حل اختلاف محل سکونت مون برگه انحصار وراثت رو بهم ميده در مرحله بعدي براي مطالبه ارث از ساير وراث بايد کجا برم بايد دادگاه شکايت کنم؟ يا با همين برگه و مدارک شناسايي خودم ميتونم بصورت محضري سهم الارث خودم رو به ديگري توافقي بفروشم ؟ خاستم بدونم از نظر قانون وضعيت من چجوري ميشه؟ سپاس از پاسخ شما عزيزان[/quote]

    سلام ، گواهی انحصار وراثت برای فروش اموال نیست و در صورت عدم توافق بین ورثه مبنی بر فروش ماترک نیاز به اقدام قانونی دیگری هست
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • : سلام و عرض ادب: شرمنده وقتتون رو میگیرم
    ی سوال داشتم
    ی اتفاقی افتاده
    : توی برنامه های مجازی یه اکاتتی ی پیامی داد
    خب مام پسر و کنجاو و پیام دادیم و زنگ زدیم
    دختره گفت اینقد بزن رسید بده باز گفت اینقد بزن رسید بده
    خلاصه نزدیک به 2 ملیون من به طرز بچگانه و احمقانه پول واریز کردم
    اخر سرگفتم پولمو برگردون
    خلاصه
    : میخام بدونم امکان باز گشت پول هست؟ دستم ب جایی بند هست یا ن؟
    من با طرف ملاقات حضوری نداشتم
    رفتم دادگاه از ی شخصی پرسیدم
    گفت تو اصلا برای تنطیم شکایت این موضوع رو عنوان نکن
    بگو ک طلبکارم از طرف!چجوری ثابت کنم ک پول میخام درصورتی ک مثلا 4 تا 500هزار تومن توی یک.ساعت به کارتش زدم؟
    وقتی هم ک تماس میگیرم باهاش میگم پولو بزن میگ واریز میکنم یکی دو روز دیگ،نمیتونم صداشو ضبط کنم ک این حرفو میزنه؟
    ب نظر شما چیکار کنم

  • [quote name=”صابر”]: سلام و عرض ادب: شرمنده وقتتون رو میگیرم
    ی سوال داشتم
    ی اتفاقی افتاده
    : توی برنامه های مجازی یه اکاتتی ی پیامی داد
    خب مام پسر و کنجاو و پیام دادیم و زنگ زدیم
    دختره گفت اینقد بزن رسید بده باز گفت اینقد بزن رسید بده
    خلاصه نزدیک به 2 ملیون من به طرز بچگانه و احمقانه پول واریز کردم
    اخر سرگفتم پولمو برگردون
    خلاصه
    : میخام بدونم امکان باز گشت پول هست؟ دستم ب جایی بند هست یا ن؟
    من با طرف ملاقات حضوری نداشتم
    رفتم دادگاه از ی شخصی پرسیدم
    گفت تو اصلا برای تنطیم شکایت این موضوع رو عنوان نکن
    بگو ک طلبکارم از طرف!چجوری ثابت کنم ک پول میخام درصورتی ک مثلا 4 تا 500هزار تومن توی یک.ساعت به کارتش زدم؟
    وقتی هم ک تماس میگیرم باهاش میگم پولو بزن میگ واریز میکنم یکی دو روز دیگ،نمیتونم صداشو ضبط کنم ک این حرفو میزنه؟
    ب نظر شما چیکار کنم[/quote]

    سلام دادخواست مطالبه وجه به عنوان واریز وجه اشتباهی به حساب شخص بدید.

  • سلام،وفت بخیر.بهترین روش بیان در دادسرا و دادگاه جهت تصفیه کاری و تصفیه حساب یک عمر با هر کی از هرجایی از همه مهمتر افرادی که اسمشان در شناسنامه ات درج شده بابت یک عمر کارهای که ناخواسته و علی رغم میل باطنی و از سر اجبار انجام دادی چیست بخصوص که چیزی برای از دست دادن نداشته باشی چیست؟
    بویژه حقوق مزایای معوقه از بنیاد شهید.

  • [quote name=”علی”]سلام.من دوماه پیش تصادف کردم و ماشینم رو با همون وضع تصادفی به یه اشنایی فروختم و تمام مدارک ماشین حتی برگ سبز رو هم همان روز دادم بهش( قید هم شده تصادفی فروخته شده).گفت می‌خوام جمعش کنم برای خودم. ماشین پراید مدل 78 هستش( برج 6 99 صافکاری شد). 40 روز قبل از اینکه تصادف کنم تعویض پلاک شده و کارشناس چون مدل 78 بود با وسواس خاص اونو بررسی کرد و تعویض پلاک شد.

    اون شخص ماشین رو برد صافکاری و درستش کرد و حدود 30 روز دستش بود و بدون وکالت تعویض پلاک یا وکالت فروش یا برگه فروش و بدون اطلاع من فروخت به کس دیگه ای. و حدود 10 روز دست خریدار دوم بوده و حتی موتورش رو هم دست زده( بعد از فروختن به من اطلاع داد)
    چون ماشین بنام من بود من رفتم تعویض پلاک با خریدار دوم ولی کارشناسی رد شد و نوشت کف ماشین برش عرضی خورده و باید اتاق عوض شود. حالا خریدار اول که ماشین رو بهش فروختم برای فسخ معامله و دادن ضرر و زیان از من شکایت کرده. چطور میتونم ازش شکایت کنم.
    و اینکه من ماشین رو بدون هیچ نوشته ای بهش فروختم.[/quote]

    سلام، سوالتون رو بفرمایید

  • [quote name=”امیر”]سلام،وفت بخیر.بهترین روش بیان در دادسرا و دادگاه جهت تصفیه کاری و تصفیه حساب یک عمر با هر کی از هرجایی از همه مهمتر افرادی که اسمشان در شناسنامه ات درج شده بابت یک عمر کارهای که ناخواسته و علی رغم میل باطنی و از سر اجبار انجام دادی چیست بخصوص که چیزی برای از دست دادن نداشته باشی چیست؟
    بویژه حقوق مزایای معوقه از بنیاد شهید.[/quote]
    سلام ، این کار فقط د درگاه احدیت قابلیت اجرا دارد و در محاکم بدون وجود شاکی و یا خواهان امکان تصفیه حساب وجود ندارد
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”مرتضی”]با سلام بنده کارهاي انحصار وراثت رو انجام دادم و طي چند روز آينده شوراي حل اختلاف محل سکونت مون برگه انحصار وراثت رو بهم ميده در مرحله بعدي براي مطالبه ارث از ساير وراث بايد کجا برم بايد دادگاه شکايت کنم؟ يا با همين برگه و مدارک شناسايي خودم ميتونم بصورت محضري سهم الارث خودم رو به ديگري توافقي بفروشم ؟ خاستم بدونم از نظر قانون وضعيت من چجوري ميشه؟ سپاس از پاسخ شما عزيزان[/quote]

    سلام ، گواهی انحصار وراثت برای فروش اموال نیست و در صورت عدم توافق بین ورثه مبنی بر فروش ماترک نیاز به اقدام قانونی دیگری هست
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”محمد”]سلام بنده مدت پنج ساله با همسرم زندگی میکنم که چند وقت پیش به مشکل مالی شدیدی برخورد کردیم وهمسرم ومن مجبور به فروش لوازم منزل شدیم چون من میدونستم دردسر داره ابتدا مخالفت کردم ولی همسرم در نهایت بارعایت خودش اینکار رو کرد البته یک رسید واثر انگشت هم نوشت حالا ایشون سه ماه رفته وجهیزیه رو تقاضای استردادکرده آیا با وجود رضایت خودش واون رسید باز بنده محکوم میشم،درضمن دوتا ازمغازها که خرید کردن ازما حضورهمسراینجانب رو در جریانند.ممنون میشم راهنماییم کنید.[/quote]

    سلام دعوای استرداد جهیزیه با ارائه مستندات و صورت سیاهه ممکن است و اگر نسبت به اقلام فروش رفته ادعایی باشد نتیجه بستگی به صورتجلسه تنظیمی و متن آن دارد.
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • سلام وقت بخیر برای درخواست گرفتن سهم مادر از مهریه دختر فوت شده نیاز به داشتن وکیل هست یا به صورت شخصی میشه اقدام کرد اگر نیاز هست هزینه وکیل چقدر هست

  • مشاوران عزیز 5 سال پیش من یه خودرو پژو داشتم که سرقت شده بود بنده شکایت کردم اعلام سرقت کردم پرونده ای تشکیل دادند و هیچ خبری نشد تا اینکه تقریبا بیست روز پیش برای بنده یک پیامک آمد که خودرو شما چهار سال بوده که در پارکینگ بوده چون کسی مراجعه نکرده اداره فرمان امام خودرو شما رو مصادره کرده لطفاً برای تسویه حساب (خلافی خودرو) اقدام کنید وکلای عزیز اونها که به راحتی ما رو پیدا کردن که بیاید پول بدید چرا تو این چهار سال به ما اطلاع ندادند ماشینی که اعلام سرقت شده بوده مگه یه همچین چیزی ممکنه

  • سلام وقت بخیر
    شخصی مبلغ 140 میلیون تومان برای من سرمایه گذاری کرد که با ان کار کنم به میزان اصل و سود یک سال بهش سفته دادم و به تاریخ سر رسید یک سال به میزان اصل مبلغ پول چک دادم و یک قرارداد دستی و یک قرارداد محضری بین هم نوشتیم که شماره چک و سفته هم در هر دو قرارداد نوشته شد و قرار شد ماهانه مبلغی بعنوان سود کار بدهم و در پایان قرارداد محاسبه کنیم که اگر بیشتر سود کرده باشیم بقیه سود و اصل مبلغی را که از وی گرفته بودم به ایشان برگردانم که متاسفانه خوردیم به بیماری کرونا و من نتوانستم اصل مبلغ را به وی پرداخت کنم و میزان پرداختی من به وی چند ماه سودی که میپرداختم بود و همه سود پرداختی من هرماه به یک میزان و شبیه هم بوده است. ایشان به من مراجعه کرد و گفت چون سرسال نتوانستی به من اصل پول را بدهی چک را سر تاریخ برگشت عدم پرداخت زده ام من چند ماه بهت فرصت میدم به شرطی که به مبلغ اصل پول و سودهای عقب افتاده به مبلغ 200 میلیون تومان دوباره به من چک بدهید و من بهشون چک دادم که چک جدید را هم برگشت زده و شکایت کرد و من بدلیل ناتوانی در پرداخت 200 میلیون تومان چک بلامحل روانه زندان شدم چند بار درخواست اعسار دادم که قاضی محترم اعسار من را رد کرد و بعد از چند ماه ایشان دوباره ازمن به مبلغ 150 میلیون بابت تاخیر و سود سالیانه شکایت کرد. حال من با توجه به مسایلی که گفتم 3 تا سوال دارم.
    1. من میتوانم بعنوان خیانت در امانت از ایشان شکایت کنم و از قاضی محترم درخواست کنم که وی را ملزم به ارائه مدارک پرداختی که به من ویا حساب من واریز کرده را داشته باشد چون ایشان موقع شکایت فقط چک را ارائه داده و قراردادی که بین ما بوده را ارائه نکرده است. منظورم منشأ پرداختی ها به من میباشد؟
    2. بعنوان ربا میتوانم از ایشان شکایت کنم؟
    3. آیا ایشان میتواند روی سفته ها هم اقدام کند. با توجه به اینکه روی چکها اقدام کرده است؟
    من بدلیل عدم توانایی مالی نتوانستم وکیل بگیرم و یک سال هست که در زندان میباشم. از همه دوستانی که بنده را راهنمایی می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

  • سلام وقت بخیر
    شخصی مبلغ 140 میلیون تومان برای من سرمایه گذاری کرد که با ان کار کنم به میزان اصل و سود یک سال بهش سفته دادم و به تاریخ سر رسید یک سال به میزان اصل مبلغ پول چک دادم و یک قرارداد دستی و یک قرارداد محضری بین هم نوشتیم که شماره چک و سفته هم در هر دو قرارداد نوشته شد و قرار شد ماهانه مبلغی بعنوان سود کار بدهم و در پایان قرارداد محاسبه کنیم که اگر بیشتر سود کرده باشیم بقیه سود و اصل مبلغی را که از وی گرفته بودم به ایشان برگردانم که متاسفانه خوردیم به بیماری کرونا و من نتوانستم اصل مبلغ را به وی پرداخت کنم و میزان پرداختی من به وی چند ماه سودی که میپرداختم بود و همه سود پرداختی من هرماه به یک میزان و شبیه هم بوده است. ایشان به من مراجعه کرد و گفت چون سرسال نتوانستی به من اصل پول را بدهی چک را سر تاریخ برگشت عدم پرداخت زده ام من چند ماه بهت فرصت میدم به شرطی که به مبلغ اصل پول و سودهای عقب افتاده به مبلغ 200 میلیون تومان دوباره به من چک بدهید و من بهشون چک دادم که چک جدید را هم برگشت زده و شکایت کرد و من بدلیل ناتوانی در پرداخت 200 میلیون تومان چک بلامحل روانه زندان شدم چند بار درخواست اعسار دادم که قاضی محترم اعسار من را رد کرد و بعد از چند ماه ایشان دوباره ازمن به مبلغ 150 میلیون بابت تاخیر و سود سالیانه شکایت کرد. حال من با توجه به مسایلی که گفتم 3 تا سوال دارم.
    1. من میتوانم بعنوان خیانت در امانت از ایشان شکایت کنم و از قاضی محترم درخواست کنم که وی را ملزم به ارائه مدارک پرداختی که به من ویا حساب من واریز کرده را داشته باشد چون ایشان موقع شکایت فقط چک را ارائه داده و قراردادی که بین ما بوده را ارائه نکرده است. منظورم منشأ واریز مبلغ و پرداختی ها به من میباشد؟
    2. بعنوان ربا میتوانم از ایشان شکایت کنم؟
    3. آیا ایشان میتواند روی سفته ها هم اقدام کند. با توجه به اینکه روی چکها اقدام کرده است؟
    من بدلیل عدم توانایی مالی نتوانستم وکیل بگیرم و یک سال هست که در زندان میباشم. از همه دوستانی که بنده را راهنمایی می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

  • [quote name=”زارعی”]سلام وقت بخیر برای درخواست گرفتن سهم مادر از مهریه دختر فوت شده نیاز به داشتن وکیل هست یا به صورت شخصی میشه اقدام کرد اگر نیاز هست هزینه وکیل چقدر هست[/quote]

    سلام ، با توجه به شرایط خاص این موضوع ، حتما از وکیل استفاده کنید ، در خصوص اعلام حق الوکاله نیاز به اطلاعات مالی میزان خواسته می باشد لطفا برای این موضوع با دفتر مرکزی هماهنگ کنید
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”دانیال”]سلام وقت بخیر
    شخصی مبلغ 140 میلیون تومان برای من سرمایه گذاری کرد که با ان کار کنم به میزان اصل و سود یک سال بهش سفته دادم و به تاریخ سر رسید یک سال به میزان اصل مبلغ پول چک دادم و یک قرارداد دستی و یک قرارداد محضری بین هم نوشتیم که شماره چک و سفته هم در هر دو قرارداد نوشته شد و قرار شد ماهانه مبلغی بعنوان سود کار بدهم و در پایان قرارداد محاسبه کنیم که اگر بیشتر سود کرده باشیم بقیه سود و اصل مبلغی را که از وی گرفته بودم به ایشان برگردانم که متاسفانه خوردیم به بیماری کرونا و من نتوانستم اصل مبلغ را به وی پرداخت کنم و میزان پرداختی من به وی چند ماه سودی که میپرداختم بود و همه سود پرداختی من هرماه به یک میزان و شبیه هم بوده است. ایشان به من مراجعه کرد و گفت چون سرسال نتوانستی به من اصل پول را بدهی چک را سر تاریخ برگشت عدم پرداخت زده ام من چند ماه بهت فرصت میدم به شرطی که به مبلغ اصل پول و سودهای عقب افتاده به مبلغ 200 میلیون تومان دوباره به من چک بدهید و من بهشون چک دادم که چک جدید را هم برگشت زده و شکایت کرد و من بدلیل ناتوانی در پرداخت 200 میلیون تومان چک بلامحل روانه زندان شدم چند بار درخواست اعسار دادم که قاضی محترم اعسار من را رد کرد و بعد از چند ماه ایشان دوباره ازمن به مبلغ 150 میلیون بابت تاخیر و سود سالیانه شکایت کرد. حال من با توجه به مسایلی که گفتم 3 تا سوال دارم.
    1. من میتوانم بعنوان خیانت در امانت از ایشان شکایت کنم و از قاضی محترم درخواست کنم که وی را ملزم به ارائه مدارک پرداختی که به من ویا حساب من واریز کرده را داشته باشد چون ایشان موقع شکایت فقط چک را ارائه داده و قراردادی که بین ما بوده را ارائه نکرده است. منظورم منشأ واریز مبلغ و پرداختی ها به من میباشد؟
    2. بعنوان ربا میتوانم از ایشان شکایت کنم؟
    3. آیا ایشان میتواند روی سفته ها هم اقدام کند. با توجه به اینکه روی چکها اقدام کرده است؟
    من بدلیل عدم توانایی مالی نتوانستم وکیل بگیرم و یک سال هست که در زندان میباشم. از همه دوستانی که بنده را راهنمایی می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.[/quote]
    سلام
    ۱-امکان شکایت خیانت در امانت نیست
    ۲- این موضوع شرایط پولهای ربوی را ندارد
    ۳-اقدام بر روی سفته های شما بستگی به قرارداد فی مابین دارد و باید مطالعه شود
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • [quote name=”دانیال”]سلام وقت بخیر
    شخصی مبلغ 140 میلیون تومان برای من سرمایه گذاری کرد که با ان کار کنم به میزان اصل و سود یک سال بهش سفته دادم و به تاریخ سر رسید یک سال به میزان اصل مبلغ پول چک دادم و یک قرارداد دستی و یک قرارداد محضری بین هم نوشتیم که شماره چک و سفته هم در هر دو قرارداد نوشته شد و قرار شد ماهانه مبلغی بعنوان سود کار بدهم و در پایان قرارداد محاسبه کنیم که اگر بیشتر سود کرده باشیم بقیه سود و اصل مبلغی را که از وی گرفته بودم به ایشان برگردانم که متاسفانه خوردیم به بیماری کرونا و من نتوانستم اصل مبلغ را به وی پرداخت کنم و میزان پرداختی من به وی چند ماه سودی که میپرداختم بود و همه سود پرداختی من هرماه به یک میزان و شبیه هم بوده است. ایشان به من مراجعه کرد و گفت چون سرسال نتوانستی به من اصل پول را بدهی چک را سر تاریخ برگشت عدم پرداخت زده ام من چند ماه بهت فرصت میدم به شرطی که به مبلغ اصل پول و سودهای عقب افتاده به مبلغ 200 میلیون تومان دوباره به من چک بدهید و من بهشون چک دادم که چک جدید را هم برگشت زده و شکایت کرد و من بدلیل ناتوانی در پرداخت 200 میلیون تومان چک بلامحل روانه زندان شدم چند بار درخواست اعسار دادم که قاضی محترم اعسار من را رد کرد و بعد از چند ماه ایشان دوباره ازمن به مبلغ 150 میلیون بابت تاخیر و سود سالیانه شکایت کرد. حال من با توجه به مسایلی که گفتم 3 تا سوال دارم.
    1. من میتوانم بعنوان خیانت در امانت از ایشان شکایت کنم و از قاضی محترم درخواست کنم که وی را ملزم به ارائه مدارک پرداختی که به من ویا حساب من واریز کرده را داشته باشد چون ایشان موقع شکایت فقط چک را ارائه داده و قراردادی که بین ما بوده را ارائه نکرده است. منظورم منشأ پرداختی ها به من میباشد؟
    2. بعنوان ربا میتوانم از ایشان شکایت کنم؟
    3. آیا ایشان میتواند روی سفته ها هم اقدام کند. با توجه به اینکه روی چکها اقدام کرده است؟
    من بدلیل عدم توانایی مالی نتوانستم وکیل بگیرم و یک سال هست که در زندان میباشم. از همه دوستانی که بنده را راهنمایی می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.[/quote]

    سلام
    ۱-امکان شکایت خیانت در امانت نیست
    ۲- این موضوع شرایط پولهای ربوی را ندارد
    ۳-اقدام بر روی سفته های شما بستگی به قرارداد فی مابین دارد و باید مطالعه شود

  • [quote name=”زارعی”]سلام وقت بخیر برای درخواست گرفتن سهم مادر از مهریه دختر فوت شده نیاز به داشتن وکیل هست یا به صورت شخصی میشه اقدام کرد اگر نیاز هست هزینه وکیل چقدر هست[/quote]

    سلام ، با توجه به شرایط خاص این موضوع ، حتما از وکیل استفاده کنید ، در خصوص اعلام حق الوکاله نیاز به اطلاعات مالی میزان خواسته می باشد لطفا برای این موضوع با دفتر مرکزی هماهنگ کنید
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • با سلام و احترام اینجانب چند سال قبل زمینی (جنوبی) خریداری نمودم. به تازگی و با بازدید از محل، متوجه شدم که مالک زمین و همسایه غربی زمین اینجانب، مرتکب تخلف ساخت بیش از حد مجاز (۶۰ درصد) به گونه ای شده است که باعث سایه اندازی و کور شدن کامل دید غربی و جنوب غربی زمین اینجانب گردیده است. میزان ساخت طولی و مساحتی مالک متخلف، تقریباً ۹۳ درصد است. این مسأله باعث پیگیری اینجانب از شهرداری گردید. پس از پیگیریهای انجام شده، به بنده اعلام نمودند که قبلاً موضوع تخلف زمین مجاور در کمیسیون ۱۰۰ شهرداری مطرح و در نهایت، مالک متخلف با پرداخت جریمه، موفق به دریافت مجوز می گردد. با این وجود مالک متخلف هنوز مرحله دریافت پایان کار را در شهرداری به اتمام نرسانده و برخی از اعمال نازک کاری ساختمان ایشان باقی مانده است. تقاضای بنده از وکلای متبحر این است که در خصوص نحوه پیگیری این موضوع (با توجه به ماده ۱۳۲ قانون مدنی و همچنین مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مورخ ۱۳۷۸) و رفع مزاحمت ایجاد شده، اینجانب را راهنمایی نمایند. همچنین بفرمایید که آیا امکان شکستن رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و ابطال رای آن با توجه به ذینفع بودن بنده و نادیده گرفتن حقوق اینجانب وجود دارد؟ البته مدت زمان بیش از یکسال از رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ میگذرد که بنده اطلاعی از آن نداشته ام . با تشکر از شما

  • [quote name=”علی هادیان”]با سلام و احترام اینجانب چند سال قبل زمینی (جنوبی) خریداری نمودم. به تازگی و با بازدید از محل، متوجه شدم که مالک زمین و همسایه غربی زمین اینجانب، مرتکب تخلف ساخت بیش از حد مجاز (۶۰ درصد) به گونه ای شده است که باعث سایه اندازی و کور شدن کامل دید غربی و جنوب غربی زمین اینجانب گردیده است. میزان ساخت طولی و مساحتی مالک متخلف، تقریباً ۹۳ درصد است. این مسأله باعث پیگیری اینجانب از شهرداری گردید. پس از پیگیریهای انجام شده، به بنده اعلام نمودند که قبلاً موضوع تخلف زمین مجاور در کمیسیون ۱۰۰ شهرداری مطرح و در نهایت، مالک متخلف با پرداخت جریمه، موفق به دریافت مجوز می گردد. با این وجود مالک متخلف هنوز مرحله دریافت پایان کار را در شهرداری به اتمام نرسانده و برخی از اعمال نازک کاری ساختمان ایشان باقی مانده است. تقاضای بنده از وکلای متبحر این است که در خصوص نحوه پیگیری این موضوع (با توجه به ماده ۱۳۲ قانون مدنی و همچنین مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مورخ ۱۳۷۸) و رفع مزاحمت ایجاد شده، اینجانب را راهنمایی نمایند. همچنین بفرمایید که آیا امکان شکستن رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و ابطال رای آن با توجه به ذینفع بودن بنده و نادیده گرفتن حقوق اینجانب وجود دارد؟ البته مدت زمان بیش از یکسال از رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ میگذرد که بنده اطلاعی از آن نداشته ام . با تشکر از شما[/quote]

    سلام با توجه به اتمام بنا و صدور رای قطعی کمسیون ماده صد و پرداخت جرایم متعلقه امکان تخریب غیر متصور است ولی چنانچه ساخت و ساز ایشان به لحاظ غی قانونی بوده و آسیبی برای شما دارد امکان مطالبه خسارت از باب تسبیب در محاکم حقوقی عمومی وجود دارد
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • عرض سلام و خسته نباشید.
    از شخصی شکایت کرده ام. روز شورای حل اختلاف طرف دعوا همراه کسی اومده بود که اول خودش رو وکیل متشاکی معرفی کرد. ازش خواستم وکالت نامه اش رو نشون بده و اسمش رو بگه، اما امتناع کرد. بالاخره با پرس و جو فهمیدم برادر متشاکیه، که البته واقعاً وکیله، اما از جانب متشاکی وکالتی نداره.
    آقای وکیل هنوز وارد شورا نشده بودیم شروع کرد به تهدید و زدن انواع افترا برای ترسوندن من. در نهایت هم شخصاً و با دستخط خودش شروع کرد به ردیف کردن اتهامات مختلف. «تهدید»، «مزاحمت»، «افترا»، «توهین»، «شکایت واهی و دروغین»، «سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه»، «اخاذی»، «ممانعت از کسب»، «سلب آسایش»، «آسیب به بینی و عینک». و نوشت که «بابت این موارد از نامبرده شاکی هستم و تقاضای رسیدگی دارم». که یقیناً حتی یکی از این موارد رو نمیتونه ثابت کنه(البته به روش های اخلاقی، شرافتمندانه و قانونی). آخرش هم که گفتم بابت این رفتارهاش از اون هم شکایت میکنم، خندید و گفت که «بکن، نه امضام اینجا هست، نه اثر انگشتم».
    سوالم اینه که، آیا میشه علاوه بر شکایت قبلیم بابت این ادعاها و تهدیدهای مکتوب و غیرمکتوب شون، هم از متشاکی و هم وکیل محترمش شکایت کنم؟ چون واقعاً خیلی گستاخ ان. با چه عناوینی میشه شکایت کرد؟ در مورد وکیل محترم به کجا؟ کانون وکلا یا قوۀ قضائیه؟
    ممنون از وقتی که گذاشتید.

  • با سلام و احترام
    مادرم سال 96 فوت کردن و در آن زمان مادر مادرم در قید حیات بودن ایشان دو ماه بعد از فوت مادرم سهم الارثی که از مادرم به ارث می بردن به ما هبه کردن و به صورت دستی هبه کردن ایشان در شهریور 1400 فوت کردن و ما الان اقدام ببه انحصار وراثت می کنیم می خواستم بدانم هبه دستی فردی که فوت کرده مورد قبول داد می باشد و اینکه آیا وارثین مادربزرگم اگر هبه دستی قبول نکنند آیا مورد قبول دادگاه می شود یا نه ممنون می شوم راهنماییم کنید

  • نازنین زهرا سلام خسته نباشید خاستم برام توضیح بدید اگر در طلاق یک طرفه وکیل تمام کارهای طلاق راانجام داده باشد داداگاه داور باشهود احظار کرد میشه بفرمایید چقد از مراحل طلاق باقی مانده هست

  • باسلام واحترام مدت2سال است در یک خبازی مشغول می باشم ومتاسفانه 3ماه اول بیمه من توسطکارفرما واریز نشده است ودراین 2سال ازدادن عیدی خودداری کرده است چگونه میتوانم حق بیمه وعیدی خودم رو از کارفرما طلب کنم

  • سلام من شریکی زمین خریدم سال ۸۶ قولنامه ای بعد با شریکم دعوام شد و کنار قولنامه با یه خط بدی نوشتم من این زمین و نمیخوام حالا من هیچ مدرکی ندارم از اون زمین آیا اگر همون املاک که قولنامه رو نوشته برم بهم کپی میده؟آیا من میتونم سه دنگ زمین و برگردونم ممنون میشم راهنماییم کنید نرگس حیدری

  • سلام.۲۱ سالمه و تاحالا ازدواج نکردم ولی بر اثر رابطه نامشروع بکارتم رو از دست دادم. الان قصد ازدواج بااقای ۳۷ ساله رو دارم ولی پدرم اجازه نمیده.
    میخواستم بدون الان باتوجه به شرایطم نیاز به اجازه پدرم هست؟
    و اگر نیاز نیست چجوری میتونم برای ازدواج اقدام کنم؟

    • سلام وقتتون بخیر شرط اجازه پدر ساقط می شود ولی پس از اثبات رابطه نامشروع حدودا 100 ضربه شلاق برای رابطه نامشروع بهتون حکم میدن.

  • سلام خسته نباشید من ۲ سال و نیم هست که به گفته این ۲ نفر جاسوس که از طریق گرفتن امواج صوتی من و تمام افرادی که با من چه در معاشرت هستن چه نیستن تمام زندگیه من بیچاره و ناتوان رو در حیطه خود قرار دادن هم دزدی وهم کتک و تجاوز به من در زمانی که در یک هتل بودیم انجام دادن فقط صدای روانی کننده دختره و پسره حجازی رفته دیوانهدارن من رو به نابودی میکشن حتی من نمی‌دونم ۲۴ ساعته چطور صداها رو میگیرن نه من نه اونها یک پسر ۲۷ ساله ۲ بار زن طلاق داده و یک زن ۴۰ ساله ۳بار شوهر کرده که بچه هم داردو…..فقط لطفا بگویید چطور این مشکل کیفری رو حل کنم هرچقدر لازم باشه برای گرفتن بهترین وکیل از شما اقدام می‌کنم فقط لطفا شرح بدین صدای این ۲ نفر چطور۲۴ ساعته درگوش من هستن و به من آسیب روحی روانی میزنند وبه شدت بنده رو آزار می‌دهند ؟!!منتظر پاسخ شما بزرگواران هستم سپاسگذارم.

    • سلام اوقات شریف بخیر در قانون مجازات استراق سمع جرم انگاری شده و شما با دردست داشتن یک سری دلایل میتوانید علیه ایشان شکایت نمایید لطفا برای دریافت راهنمایی کامل با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون نمایند.

  • سلام و عرض ادب
    بنده سه دانگ ملکی در تهران را هم با قول نامه و هم وکالت فروش در سال ۹۷ خریداری نمودم
    فروشنده بعد از اخذ پول ۶دانگ ملک را به شخص دیگری فروخت بنده به عنوان فروش مال غیر به دادگاه کیفری شکایت نمودم و ایشان محکوم به کلاهبرداری گردید ایشان م شخص خریدار مال غیر گفتند سه دانگ شما را پس داده و سه دانگ دیگر را میفروشیم به قیمت روز و شما رضایت بده بعد از رضایت و خرید سه دانگ دیگر سه دانگ قبلی را با زرنگی در تفویض وکالت واژه بدون حق اخذ ثمن معامله قید شده که بنده متوجه نشدم بعد از رضایت ایشا حاضر نگردید واژه را عوض کند م بنده ۶دانگ را انتقال قطعی دادم و سه دانگ مورد دعوا را دفتر خانه در بنچاق از بنده تعهد گرفته که با آگاهی کامل حق اخذ ثمن معامله انتقال و دفتر خانه مسئولیتی ندارد و بندهانتقال قطعی دادم که از وام مسکن هم به خاطر همین مشکل محروم گردیدم حال با وضعیت موجود موقع فروش ملکی که تمام ثمن معامله را پرداخت نموده ام به مشکل بر میخورم و آیا نیازی به طرح شکایت مجدد می باشد یا خیر التماس دعا

    • سلام وقتتون بخیر جناب پرونده شما نیاز به بررسی اوراق قضایی تون داره لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • با سلام و احترام
    بنده یک سوال داشتم :
    بنده می خواستم برای یک محصول از یک شرکت باعنوان پکیج درمان کبد شامل 1.یک بسته دمنوش مصفی خون 2. سه بسته سیر سیاه فراوری شده . سه بسته قهوه سوپریم همراه با قارچ گانودرمادو بسته سبوس برنج تبلیغ و بازاریابی و فروش کنم اینکار از لحاظ حقوقی مشکل دارد؟
    سپاس

    • سلام وقتتون بخیر طبیعتا اگر مجوز و پروانه بهداشت داشته باشد بهتر است.

  • سلام ببخشید اگر وراث بر سر فروش میراث و تقسیم توافق نداشته باشن و هم چنین یکی از وراث خارج باشه ،اونوخ دادگاه چی کار میکنه و این پروسه چقدر زمان بره؟

    • سلام وقتتون بخیر میزان ارث بری را که قانون گذار تعیین کرده است و در خصوص شروع به دریافت انحصار وراثت نیز نیازی به توافق نیست و هریک از وراث به تنهایی می توانند اقدام نمایند.

      • سلام وخسته نباشید
        مشاورمحترم..من یک بارهم مشکل خودمو عنوان کردم ولی بهم جواب ندادین..لطفا برای مشکل من چاره ای بگیدتا بانظرشما اقدام کنم..
        بنده حدودبیست سال پیش با خانمی عقدموقت ده ساله کردم که بعدا انرا به مدت ده سال دیگرتمدید کردیم..
        چند سال پیش متوجه رفتارهای عجیبی درهمسرم شدم که احساس کردم با من صادق نیست..بعدازاین موضوع با حیله ونیرنگ کسی که کاملا مطمین نیستم کیست به خاطر کشف موادمخدرازماشین بنده به زندان افتادم..همسرم اویل دنبال کارم بودووقتی بهَش کفتم باشرایط موجوداگردلَش میخواهددنبال سرنوشت خودبروداما وی اظهار کرد که منتظرم خواهدماندبرای همین منهم اپارتمانی که اجاره کرده بودم دراختیارایشان گذاشتم..حدود۲سال پیش به طورناکهانی توانستم مرخصی بروم..درطول ۵روز مرخصی متوجه شدم همسرم انتظاربازگشت مراندارد..پس ازمراجعه به زندان ایشان با تلفن اطلاع دادنندقصدجدایی دارندوبدون اجازه من وبی خبروپنهانی.با گرفتن پول پیش احاره ازصاحب خانه اقدام به تغییرادرس خود کرده وتمامی اوازم منزل را با خود بردنند..حال که بنده ازاد شده ام به تماسهای من جواب نمیدهد..برای تمامی لوازم خانه فاکتورخرید به اسم خودم دارم..والان فهمیدام که ایشان ازهمون اول قصدزندکی با کس دیگری داشته وبرای راحت بودن خودش گفته که منتظر من میماند..حال ایشان با پول من امارتمان اجاره کرده وبا لوازم من زندکی میکند حال انکه خودم پریشون هستم..
        لطفا بفرمایین من تحت چه عنوانی از وی شکایت کنم..؟
        میخواهم لوازم منزل را ازوی پس بکیرم..ایا باید خیانت درامانت شکایت کنم..چون چندنفرمیگفتن کارایشان سرقت میباشد..خواهش میکنم شما که اهل علم هستید راهنمایی کنید..من منتظرنظرات شما میمانم…با تشکر

  • سلام چگونه میتوان مقدار دقیق پولی که توسط کارمند بانک از بانک طی چند سال دزدی شده را حساب کرد؟ میخواهیم این روند فعلا بدون سر و صدا و توجه عموم مردم انجام شود.

    • درود وقتتون بخیر سوالتون خیلی واضح نیست لطفا در یک کامنت دیگه به طور واضح توضیح بدید خواسته تون رو.

  • سلام خسته نباشید من با دوتا از رفیقام سر کوچه مون نشسته بودیم یه نفر اومده به هر سه نفرمون گیر داده ورفیقمون باتیزبر به شکمش زده درصورتی که ما هیچ اکس العملی انجام ندادیم فقط نظارگر بودیم شاکی که هر سه نفرمون نمیشناخت شکایت کرد هر سه نفرمون هم به زندان رفتیم الان اون نفری که با تیزبر زدش اعتراف کرده که خودش زدش الان مااز زندان ازاد شدیم با دو ضمانت ازاد شدیم الان دادگاه مارادوباره احضار میکنه میخواستم ببینم باید چه کار کنیم چه راحلی داره که بیگناهی خودمان را ثابت کنیم

    • سلام وقتتون بخیر در متن احضاریه مشخص کرده که دلیل احضار شما چی هستش.

      • سلام
        زنی که همسر داره و خیانت میکنه حکم اون شخصی که زن داره باهاش خیانت میکنه چیه ؟ میشه کاری باهاش کرد با اینکه میدونه اون زن همسر و بچه داره ؟

    • سلام اوقات شریف بخیر باتوجه به اینکه برای دریافت مهریه مراجعه به مراجع قضایی الزامی هست برای پبشبرد کارتون نیاز به حضور وکیل هست، با شماره های سایت تماس بگیرید همکارانم راهنماییتون میکنند.

  • سلام روز بخیر
    بنده همسرم مهریه اش رو به اجرا گذاشته و به صورت اقساط از حقوق بنده کسر میشه
    می خواستم بدونم آیا نفقه بهشون تعلق می گیره یا خیر؟

    • سلام وقتتون بخیر مادامی که با همسرتون زندگی کنید نفقه ایام زوجیت بهشون تعلق میگیرد و اگر طلاق ثبت شده باشد باید در مورد نفقه در رای دادگاه تعیین تکلیف شده باشد.

  • سلام شبتون بخیر . من یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید .
    من و همسرم دارای یک فرزند سه سال و نیم هستیم . و الان نزدیک سه سال من خونه رو ترک کردم و خانه پدرم زندگی میکنم همراه دخترم . طی رای داداگاه من ناشزه محسوب میشم و ایشان حتی اجازه ازدواج مجدد از دادگاه گرفتن . من از همون اوایل جدایی مشغول به کار شدم برای تامین مخارج زندگی و الان بعد از سه سال دادخواست عدم اشتغال دادن و متاسفانه با وجود اینکه در دادگاه اعلام کردم که جدا زندگی میکنم رای بر عدم اشتغال دادن . میخواستم بدونم در صورتی که رای قطعی بشه روند اجرا به چه صورته ؟ ایا اگر من درجایی کار کنم که بیمه نباشم بازم میتونن مانع اشتغال بشن ؟ به چه صورت ؟ و راهکار چیه ؟
    : و اینکه درصورتی که من رای دادگاه رو اجرا نکنم عواقبش چیه ؟

    • سلام وقتتون بخیر از طریق اجراییه میتونند به محل کارتون مراجعه کنند و مانع ادامه اشتغال شما بشوند و بیمه هم از شرایط اصلی برای این حکم نیست.

  • سلام‌من‌درکارگاه‌ذوب‌فولادکارمیکنم.حدودچهل‌روزپیش دچار حادثه‌سوختگی‌عمیق‌درجه۴شدم‌درقسمت‌ساعددست‌چپ.
    کارفرماهزینه‌بیمارستان‌وپرداخت‌کرده‌امابرای‌مابقی‌هزینه‌ها که‌بایدپیوندپوست‌وپیوندعصب‌انجام‌بدم‌وهزینه‌های‌جانبی دیگه‌گفتن‌دیگه‌پول‌نمیدیم‌چون‌بعدابیمه‌مسئولیت‌خسارت ودیه‌شماروپرداخت‌میکنه.بمن‌گفتن‌یک‌فقره‌چک‌تضمینی به‌ما بده‌که‌وقتی‌بیمه‌دیه‌پرداخت‌کردپول‌ماروبهمون‌برگردونی.
    خواستم‌بدونم‌همچین‌کاری‌قانونیه‌یانه؟اگه‌شکایت کنم چطور میشه.چون‌خودم‌‌توان‌هزینه‌های‌درمان‌وندارم‌اگه‌شکایت کنم میتونم‌علی‌الحساب‌مبلغی‌ازکارفرمابگیرم؟

    • سلام وقتون بخیر از طریق اداره کار قابل پیگیری و وصول هست ولی باتوجه به 2مرحله ای بودن و زمانبر بودنش باید بین توافق با کارفرما و رسیدگی در اداره کار تصمیم گیری فرمایید، در خدمتتون هستیم.

  • من ب خاطر اعتیاد ب مرفین دو سه ساله خدمت نرفتم پیمانی بودم پروندم با کوله باری از تشویقی ی دفعه ول کردم الان اقام ی کار ایثار براش اومده شیش ساله خودمم پشیمونم هرچی بخواید بهتون میدم کمکم کنید

    • سلام وقتتون بخیر جناب سوالتون و خواسته تون خیلی واضح نیست.لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • سلام وقت بخیر. مادر بنده تصمیم دارند یه قطعه زمین رو بین بچه ها به طور مساوی تقسیم و مکتوب کنن. البته در زمان حیات خودشون در اختیار خودشون باشه ولی بعد از ایشون به طور مساوی بین وراث تقسیم بشه . خواستم بدونم به لحاظ قانونی مادرم باید این کار رو چطور و یا در کجا انجام بده و آیا نیاز است در دفتر اسناد رسمی ثبت بشه یا نه ؟ فقط به لحاظ قانونی محکمه پسند و قانونی باشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

    • سلام وقتتون بخیر برای اینکه قابلیت استناد داشته باشد بهتر است در دفاتر اسناد رسمی در قالب صلح،بیع و … ثبت شود.لظفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا مکارانم راهنماییتون کنند.

  • با سلام و درود
    بنده برای یک شخص یک ملک خریدم به مبلغ یک میلیارد و چارصد میلیون تومان و سندم به اسم خودشون زدن و کارای قانونیش انجام شد که در طی 3 ماه این ملک 700میلیون تومان سود داد که قرار بود 30% از سود من بردارم
    یک مقدار از واریزیهای خونرو این شخص خودش به حساب فروشنده و الباقی وجه رو به حساب من انجام داده بودند ( این واریزیها از حسابهای اشخاص دیگری غیر خودش انجام شده بود ) که خودم یه بخشیو به حساب فروشنده زدم و الباقی وجه 200 میلیون تومان مانده که سهم من از سود معامله بوده و به طرف اعلام کردم که این مبلغ سهم من از انجام معامله میباشد
    لازم به ذکر است که هیچ توافق نامه کاغذی در کار نبوده و فقط کلامی در مورد 30% سهم من مطرح شده بود
    الان طرف میگه هیچ پولی نمیدم و میرم شکایت میکنم مبنی بر حقه بازی و این 200 تومانو باید پس بدین
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • سلام وقتتون بخیر پرونده شما نیازمند این هست که یکسری مستندات آن بررسی بشه از قبیل نوع قرارداد،مبایعنامه،واریزی ها و… لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

  • سلام وقت بخیر سوالی داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
    خانمی چنتا فرزند داره که شوهرش فوت کرده و ملکی از شوهر به ارث مانده،
    آیا خانوم از آن ملک هم از زمین آن ملک وهم از ساخت ان ملک به ارث میبره یا نه فقط از ساخت آن ملک بهش ارث میرسه؟؟

  • سلام من آبان ماه ماشینم فروختم وکالت تا آذر بود الان خریدارم ماشین به کسه دیگه ای فروخته و اون نفرم به یکی دیگه که نفر سوم که ماشین خریده سرش کلاه رفته چون نمیدونستن ماشین چپی الان وکالتی که من دادم تمام سده ولی سند به نام نزدن و خریدار آخری به من میگه چون برگه سبز به نام منه برم به نامش کنم منم گفتم اگه دادگاه بگه میام در غیر این صورت من نمیام فروشنده شما کسه دیگه ای میخاستم ببینم کار من اشتباه بود اون خریدار میتونه ازم شکایت کنه ؟گفت میره دادخواست تنظیم سند میکنه برا من دردسر نمیشه الان یا هزینه دادگاه به من نمیفته ممنون میشم راهنمایم کنید

  • سلام و عرض ادب و احترام
    سوالی داشتم ممنون بابت راهنماییتون
    اگر از کشور روسیه بسته یا جعبه ای با عنوان اقلام خانوادگی از طرف شخصی که واسطه ارسال را دیپلمات بین المللی در کشور ترکیه قرارداده با پرداخت هزینه های بیمه و…. برای بنده ارسال شود که شامل مقداری پول هم هست طریقه تحویل این دریافتی چگونه هست و باید باشد؟
    و اینکه مشکلی پیش خواهد آمد یا خیر؟
    با سپاس و تشکر ازشما

  • سلام و عرض ادب
    یک سرمایه‌گذار خارجی بدون اینکه از نزدیک با من ملاقات داشته باشه قصد داره سرمایه‌ش رو جهت شراکت کاری به حساب بنده انتقال دهد و درخواست اخذ تصویر پاسپورت و اطلاعات بانکی بنده رو جهت انتقال وجه دارد.
    میخواستم بدونم امکانش هست مورد سواستفاده قرار بگیرم؟
    یا اینکه امکان دارد به دلیل مبلغ هنگفتی که قصد سرمایه گذاری و واریز به حساب من داره از نظر قانونی در ایران برای بنده مشکل ساز شود و به پول‌شویی متهم بشم؟
    اون فرد تصویر پاسپورت خودش را برای من ارسال کرده.
    من چه جوری میتونم از طریق پاسپورتش احراز هویت کنم؟
    همچنین به بنده گفته وکیل حقوقی‌اش تمام مراحل را پیگیری میکند تا از انجام صحیح انتقال وجه به حساب من مطمئن شوند.
    ممنون میشم من را جهت انجام صحیح این شراکت با حداکثر ضمانت برای حفاظت از خودم در این کار، راهنمایی بفرمایید🙏

  • با سلام . بنده مغازه ای اجاره کرده بودم و قرارداد ۵ ساله با صاحب مغازه بستم ولی به دلایل اقتصادی ورشکست شدم و بیشتر از یکسال کسب درآمد نتونستم بکنم . حالا با صاحب مغازه توافقی قرارداد را فسخ کردم و ایشان مغازه رو تحویل گرفتند . ولی الان پس از گذشت ۶ ماه از فسخ قرارداد نه چک ها و سفته منو پس میده و نه تجهیزات باقیمانده ای که توی مغازه به جای مونده . میگه سوراخهایی که به دیوار زدی برای دکوراسیون درست بکن بعد وسایل و چک ها و سفته ات رو پس بدم . در صورتی که مستاجر قبلی هم سوراخهایی کرده بوده ولی ایشان گردن نمیگیره ‌. حتی نقشه داخلی مغازه رو هم تغییر داده ولی هزینه اش رو از من میخواد بگیره . ایشان شاید بخواد مغازه اش رو طلا بگیره من باید تاوانش رو بدم . لطفا راهنمایی ام بفرمایید . با تشکر

    • با عرض سلام. بایستی زمان فسخ قرارداد، چک و سفته ها را از صاحب مغازه مسترد می کردید، حالا بایستی علیه ایشان دادخواست بدهید. جهت اطلاع بیشتر با شماره 09359121900 تماس بگیرید.

  • با سلام
    بیزحمت یه سوال داشتم:
    با استناد به حق حبس در دوران عقد ،میتوا دعوای ترک انفاق به زوج شروع کرد یا فقط در صورت تمکین ممکنه؟

    • سلام. بله می توان؛ استفاده از حق حبس یک امتیاز قانونی است و در این شرایط همچنان زوج موظف به پرداخت نفقه است و پرداخت نفقه به شرط تمکین نمی باشد.

      • سلام..من الان سه ماه میشه که دوبارازشما سوال کردم تا راهنماییم کنید..چرا جواب نمیدین

  • سلام زمین مسکونی ورثه ای در کرج هست دو نفر از ورثه رفتن سند تک برگ گرفتن به من گفتن از طریق پست کرج اقدام کنم یه فرم هست اون پر میکنم بعد خودشون ارسال میکنن برای اداره ثبت اسناد و اونا بعد بررسی مدارک برام سند تک برگ رو برام ارسال میکنن اولین سوالم اینکه آیا گفته اونا درست هست و میشه از طریق پست اقدام کنم؟دومین سوالم اینکه من تقسیم نامه زمین رو ندارم بدون تقسیم نامه میتونم اقدام به گرفتن سند تک برگ کنم؟

  • با سلام وخسته نباشید ایا در طلاق توافقی که خانم مهریه نمیخواد باید به دادگاه مراجعه کرد؟ و چقدر جهت جاری شدن طلاق زمان می برد؟ویا نه در دفتر خانه هم میشود طلاق گرفت

  • همسری که با وی ازدواج موقت کرده بودم..وقتی حضورنداشتم اقدام به دریافت پول پیش اپارتمان اجاره ایمان کرده وبا تخلیه اسباب منزل اقدام به اجاره خانه درجای دیگری کرده است..برای تمام لوازم منزل فاکتور به اسم خودم دارم..حال به چه عنوانی میتوانم علیه ایشان طرح شکایت کنم..مدت ازدواج موقت مون هم تمام شده است..با تشکرلطفا راهنمایی بفرمایین..

  • سلام
    ممنون میشم راهنماییم کنین
    من چند سال پیش ،رفتم پارتی ، مامور ریختند گرفتنمون،من تست الکلم هم مثبت درومد باز پرس من رو داد یک شب زندان، پلاک اینا هم انداختن گردنم عکش گرفتن،اما بعد رفتیم دادگاه برای حکم پیش قاضی تبرعه ام کرد ایا سوء سابقه حساب میشه میخوام جواز کسب بگیرم ایا برام درد سر ساز میشه،ممنون میشم جواب بدید ممنون

  • سلام
    یک دختر با مادرم تماس گرفته و یک سری تهمت ها به من زده که مادرم اول به من نگفت و فقط گفت دوستت باهات کار داره که من با شماره تماس گرفتم و گفتن دوستم با گوشی من زنگ زده بود بعد مادرم منو در جریان حرفایی که زده بود گذاشت پس من از دوباره زنگ زدم برنداشت پس پیامش دادم و حالا ی سری چیزا گفتم که نمیدونم توهین حساب میشه یا نه پس فورا زنگ زد و انگار نکرد که دروغ گفته یا هر چی فقط خندید و اسمشو گفت که نمیدونم حقیقی بوده یا دروغ و من نمیشناختمش و تهمتایی که زده برای من دردسر درست کرد و هنوز پدرم نمیدونه و میترسم از دوباره زنگ بزنه و دروغای بیشتری بگه و ی دردسر بزرگ برام بسازه میخواستم به عنوان مزاحم تلفنی ازش شکایت کنم که گفتن باید وکیل بگیرم میخواستم بدونم میتونم بدون وکیل کارا رو پیش ببرم و اگر نه هزینه وکیل حدودا چقدر میشه برای این مسئله و شامل مزاحم تلفنی میشه اصلا؟ چقدر زمان میبره کاراش؟ باید حتما وکیل از شهر خودم باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *